Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja donedavno je bio vrlo jednostavan: raspisivanje oglasa za posao na nekom od portala, selekcija kandidata prema njihovim životopisima i stručnim znanjima, te konačni odabir zaposlenika uz pomoć psihologijske procjene ili nekog drugog strukturiranog selekcijskog postupka.

Međutim, u posljednjih se nekoliko godina na tržištu primjećuje jedan zanimljiv trend. Poslodavci su uvidjeli da više nije dovoljno samo objaviti oglas za posao i očekivati da će se na njega prijaviti dovoljno veliki broj zainteresiranih kandidata, tako da od njih mogu s lakoćom odabrati onog “najboljeg”. Naprotiv, situacija je danas takva da kandidati ne pregledavaju oglase za posao koliko su to radili nekoć, zadovoljni su trenutnim poslom koji nisu spremni promijeniti čak ni za veću plaću, te su više no ikad svjesni svojih jedinstvenih poslovnih sposobnosti, koje im daju za pravo da za sebe ispregovaraju najbolje uvjete rada.

Kako odgovoriti na ovaj problem s kojim se iz dana u dan suočava sve veći broj organizacija? Upravo Vam u tome može pomoći employer branding. U svojoj suštini on se sastoji od specifičnih strukturalnih i marketinških aktivnosti uz pomoć kojih Vi svoju organizaciju ne samo da činite odličnim mjestom za rad, već i to promovirate tržištu, što posljedično privlači baš one kandidate koji Vam svojim znanjima i vještinama mogu pomoći da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

 

Evo nekih od najvećih dobrobiti koje employer branding može donijeti Vašoj organizaciji:

1. Smanjit ćete troškove zapošljavanja novih djelatnika – Uz pomoć pravilno postavljene employer branding strategije, uspješno ćete se tržištu predstaviti kao poželjan poslodavac. To posljedično znači da ćete uspostaviti kontakt i poboljšati komunikaciju s onim kandidatima za koje Vi osobno smatrate da Vam mogu pomoći u ostvarenju Vaših ciljeva, što će svakako smanjiti Vaše troškove zapošljavanja.

 

2. Kandidati će htjeti raditi u Vašoj organizaciji čak i za manju plaću – Istraživanja su pokazala da su kandidati generalno spremniji raditi čak i za nešto manju plaću ukoliko kompanija ima dobru reputaciju, te aktivno ulaže u razvoj svog branda.

 

3. Izbjeći ćete bespotrebne troškove – Ukoliko aktivno radite na employer brandingu, Vašim trenutnim zaposlenicima uistinu ćete stvoriti jedno ugodno mjesto za rad. To također znači i da ćete svojoj kompaniji uštedjeti novac koji bi ona u protivnom trebala dati da “popravi” situaciju nastalu nezadovoljstvom i nemotiviranošću djelatnika, fluktuacijom i njihovim odlaskom iz kompanije itd. – što može doseći i milijunske cifre.

 

4. Interes kandidata prilikom zapošljavanja biti će veći – Koliko ste se puta našli u situaciji u kojoj ste raspisali oglas za posao, ali broj prijava jednostavno nije bio dostatan? Employer branding rješava Vas tih muka. Naime, kada Vaša tvrtka ima kvalitetno razvijen brand, to kod Vaših potencijalnih kandidata posljedično povećava interes za radom u njoj, te su spremniji prijaviti se na oglase za posao koje objavljujete.

 

5. Kandidati će biti spremniji prijeći raditi u Vašu organizaciju – Suvremena poslovna praksa pokazala je da, čak i ako su uvjeti rada nešto lošiji, kandidati su spremniji prijeći raditi u organizaciju koja ulaže resurse u izgradnju i održavanje svog branda. Naime, employer branding će Vašu kompaniju učiniti prepoznatljivom na tržištu, a svi se mi ugodnije i sigurnije osjećamo kada smo okruženi poznatim stvarima.

 

6. Više ćete angažirati milenijalce – Želite zaposliti mlade ljude u svojoj kompaniji i postepeno ih razvijati u stručnjake? Kvalitetno brandirajte svoje poslovanje, te ćete posljedično dobivati sve veći angažman milenijalaca.

 

7. Uspješnije ćete koristiti društvene mreže prilikom zapošljavanja – Čak i ako već sada koristite društvene mreže kako biste došli do potencijalnih kandidata, employer branding će Vam pomoći da Vaš social media marketing dovedete na jednu višu razinu. U današnje vrijeme svi mi stalno pregledavamo Facebook, Instagram i ostale platforme – zbog čega se onda Vaši kandidati ne bi prijavili za rad u Vašoj tvrtki dok čitaju vijesti na svojoj omiljenoj društvenoj mreži?

 

8. Dobit ćete više kvalificiranijih kandidata u selekcijskom postupku – Jeste li se ikada našli u situaciji kada ste raspisali oglas za posao, odradili intervjue sa željenim kandidatima, međutim ubrzo nakon toga shvatili ste da nijedan od njih ne odgovara Vašim zahtjevima? Razočarano ste se pitali hoćete li ikada naći dobrog kandidata za to radno mjesto? Kvalitetno postavljena employer branding strategija pomoći će Vam da dođete do najkvalitetnijih i najsposobnijih stručnjaka na tržištu.

 

Želite i Vi napraviti kvalitetan employer branding za Vašu tvrtku? Javite nam se.

 

 

Prvi saznajte kada objavimo nešto novo – prijavite se na naš newsletter!

         
     

Za pretplatu molimo potvrdite da niste robot:

Image designed by Freepik