Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja donedavno je bio vrlo jednostavan: raspisivanje oglasa za posao na nekom od portala, selekcija kandidata prema njihovim životopisima i stručnim znanjima, te konačni odabir zaposlenika uz pomoć psihologijske procjene ili nekog drugog strukturiranog selekcijskog postupka.

Međutim, u posljednjih se nekoliko godina na tržištu primjećuje jedan zanimljiv trend. Poslodavci su uvidjeli da više nije dovoljno samo objaviti oglas za posao i očekivati da će se na njega prijaviti dovoljno veliki broj zainteresiranih kandidata, tako da od njih mogu s lakoćom odabrati onog “najboljeg”. Naprotiv, situacija je danas takva da kandidati ne pregledavaju oglase za posao koliko su to radili nekoć, zadovoljni su trenutnim poslom koji nisu spremni promijeniti čak ni za veću plaću, te su više no ikad svjesni svojih jedinstvenih poslovnih sposobnosti, koje im daju za pravo da za sebe ispregovaraju najbolje uvjete rada.

Kako odgovoriti na ovaj problem s kojim se iz dana u dan suočava sve veći broj organizacija? Upravo Vam u tome može pomoći employer branding. U svojoj suštini on se sastoji od specifičnih strukturalnih i marketinških aktivnosti uz pomoć kojih Vi svoju organizaciju ne samo da činite odličnim mjestom za rad, već i to promovirate tržištu, što posljedično privlači baš one kandidate koji Vam svojim znanjima i vještinama mogu pomoći da ostvarite svoje poslovne ciljeve.

 

Evo nekih od najvećih dobrobiti koje employer branding može donijeti Vašoj organizaciji:

1. Smanjit ćete troškove zapošljavanja novih djelatnika – Uz pomoć pravilno postavljene employer branding strategije, uspješno ćete se tržištu predstaviti kao poželjan poslodavac. To posljedično znači da ćete uspostaviti kontakt i poboljšati komunikaciju s onim kandidatima za koje Vi osobno smatrate da Vam mogu pomoći u ostvarenju Vaših ciljeva, što će svakako smanjiti Vaše troškove zapošljavanja.

 

2. Kandidati će htjeti raditi u Vašoj organizaciji čak i za manju plaću – Istraživanja su pokazala da su kandidati generalno spremniji raditi čak i za nešto manju plaću ukoliko kompanija ima dobru reputaciju, te aktivno ulaže u razvoj svog branda.

 

3. Izbjeći ćete bespotrebne troškove – Ukoliko aktivno radite na employer brandingu, Vašim trenutnim zaposlenicima uistinu ćete stvoriti jedno ugodno mjesto za rad. To također znači i da ćete svojoj kompaniji uštedjeti novac koji bi ona u protivnom trebala dati da “popravi” situaciju nastalu nezadovoljstvom i nemotiviranošću djelatnika, fluktuacijom i njihovim odlaskom iz kompanije itd. – što može doseći i milijunske cifre.

 

4. Interes kandidata prilikom zapošljavanja biti će veći – Koliko ste se puta našli u situaciji u kojoj ste raspisali oglas za posao, ali broj prijava jednostavno nije bio dostatan? Employer branding rješava Vas tih muka. Naime, kada Vaša tvrtka ima kvalitetno razvijen brand, to kod Vaših potencijalnih kandidata posljedično povećava interes za radom u njoj, te su spremniji prijaviti se na oglase za posao koje objavljujete.

 

5. Kandidati će biti spremniji prijeći raditi u Vašu organizaciju – Suvremena poslovna praksa pokazala je da, čak i ako su uvjeti rada nešto lošiji, kandidati su spremniji prijeći raditi u organizaciju koja ulaže resurse u izgradnju i održavanje svog branda. Naime, employer branding će Vašu kompaniju učiniti prepoznatljivom na tržištu, a svi se mi ugodnije i sigurnije osjećamo kada smo okruženi poznatim stvarima.

 

6. Više ćete angažirati milenijalce – Želite zaposliti mlade ljude u svojoj kompaniji i postepeno ih razvijati u stručnjake? Kvalitetno brandirajte svoje poslovanje, te ćete posljedično dobivati sve veći angažman milenijalaca.

 

7. Uspješnije ćete koristiti društvene mreže prilikom zapošljavanja – Čak i ako već sada koristite društvene mreže kako biste došli do potencijalnih kandidata, employer branding će Vam pomoći da Vaš social media marketing dovedete na jednu višu razinu. U današnje vrijeme svi mi stalno pregledavamo Facebook, Instagram i ostale platforme – zbog čega se onda Vaši kandidati ne bi prijavili za rad u Vašoj tvrtki dok čitaju vijesti na svojoj omiljenoj društvenoj mreži?

 

8. Dobit ćete više kvalificiranijih kandidata u selekcijskom postupku – Jeste li se ikada našli u situaciji kada ste raspisali oglas za posao, odradili intervjue sa željenim kandidatima, međutim ubrzo nakon toga shvatili ste da nijedan od njih ne odgovara Vašim zahtjevima? Razočarano ste se pitali hoćete li ikada naći dobrog kandidata za to radno mjesto? Kvalitetno postavljena employer branding strategija pomoći će Vam da dođete do najkvalitetnijih i najsposobnijih stručnjaka na tržištu.

 

Želite i Vi napraviti kvalitetan employer branding za Vašu tvrtku? Javite nam se.

 

 

Prvi saznajte kada objavimo nešto novo – prijavite se na naš newsletter!

         
     

Image designed by Freepik

 

“Gladni” ste feedbacka? A jeste li ga spremni “pojesti” kada Vam je serviran?

Povratna informacija o radnom učinku - termin koji na papiru zvuči vrlo profesionalno i otmjeno, dok u stvarnosti često izaziva "buru" emocija, te je uzrokom nemalog broja konflikata na radnom

Život ste dali firmi u kojoj radite, a ona Vas je odbacila kao staru krpu?

Scenarij kao pa iz bajke: radite posao kojem ste izuzetno predani i oko kojeg ste zavidno angažirani, Vaša proaktivnost na radnom mjestu može biti izvrstan primjer svim Vašim kolegama, te

Je li nam stvarno potrebno toliko coacheva na tržištu?

Coaching - termin koji danas izvire iz gotovo pa svake web-stranice i društvene platforme koja se bavi nekim oblikom osobnog razvoja. S coachevima se susrećemo svakodnevno, bilo uživo ili online

Je li vrijeme za odlazak u privatno poduzetništvo?

Godišnji odmori su završili, te svi lagano krećemo s novom "sezonom" - pred Vama su nadolazeći poslovi koje ste ugovorili, novi izazovi koji Vas čekaju, kao i zanimljivi projekti koje

Kako preživjeti povratak s godišnjeg?

Povratak s godišnjeg odmora je uvijek težak. Bez obzira gdje smo bili, što smo radili, ili koliko smo slobodnog vremena imali, prvi radni dan nakon ljetnog uživanja svima nam dođe

Kako uistinu maksimalno iskoristiti godišnji odmor?

Lagano nam se približava period godišnjih odmora - vrijeme kada se odmaramo od naporne godine, i punimo baterije za nadolazeće poslovne izazove. Međutim, svakome se od nas barem jednom dogodilo

10 načina kako se nositi sa šefom koji Vas maltretira

Ah, ti naši šefovi! Ponekad nam zadaju toliku glavobolju da jednostavno ne znamo kako da se ponašamo prema njima, a da oni budu zadovoljni. Šefovi nas mogu "maltretirati" na bezbroj

Kako je svjetsko nogometno prvenstvo utjecalo na naše ponašanje?

Događaji koji su se u proteklih nekoliko dana dogodili u lijepoj našoj samo su još jedan od pokazatelja koliki potencijali, snaga i mogućnosti leže u svima nama. Bili smo predmet

Zbog čega su visoko inteligentni ljudi često NESRETNI?

Zvuči paradoksalno, zar ne? Nekako je općeprihvaćeni stav da visoko inteligentnim ljudima sve ide od ruke - uspješni su u školi, pronalaze dobre poslove, razvijaju se na svom profesionalnom planu,

Danas ti se smiju, sutra ti žele biti najbolji prijatelji

Mark Twain je jednom davno rekao da je čovjek s novom idejom luđak sve dok ta ideja ne uspije. Sve to zvuči divno i krasno, međutim, nije nam dao odgovor

Stalno ste zauzeti? Od čega ZAPRAVO bježite?

Svi mi poznamo barem jednu osobu za koju možemo reći da je uistinu stalno zauzeta. Kad se nađete s njom na kavi, pitat će Vas kako ste, ne dižući pogled

Evo kako Vas perfekcionizam lagano UBIJA

Smatrate li se perfekcionistom? Nema ničeg lošeg u tome da želite biti najbolji u onome što radite - osim kada Vas ta želja toliko frustrira da Vam praktički uzrokuje propast.

Aktivno slušanje u 5 jednostavnih koraka!

Svi u teoriji znamo koliko je aktivno slušanje važno u svakodnevnoj komunikaciji. Međutim, samo su rijetki koji u praksi kvalitetno posvećuju vrijeme svojim sugovornicima, kako bi u potpunosti razumjeli ono

Što napraviti kada ne možete pronaći dobrog zaposlenika?

Objavili ste oglas za posao, prikupili sve prijave, odradili početnu selekciju kandidata, proveli intervjue s onim najzanimljivijima, ali izgleda da nitko od njih ne odgovara zahtjevima Vašeg radnog mjesta? Ovakav

Treba li Vam employer branding?

Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja

Je li vrijeme da napokon date otkaz?

Svatko je od nas barem jednom u životu imao loš dan na poslu. Štoviše, sigurno Vam je poznat i osjećaj kada Vam jednostavno cijeli tjedan ne ide onako kako ste

Kako biti uistinu nezaboravan lider?

U našoj se svakodnevici konstantno susrećemo s različitim vođama - od pojedinaca koji upravljaju svojim timovima, do ljudi koji svojim rukovoditeljskim sposobnostima uspješno vode čitave kompanije. Međutim, jesu li ti

7 tajni najuspješnijih komunikatora

Koliko ste uspješni u Vašoj svakodnevnoj komunikaciji? Često mislimo kako imamo izvrsne vještine govorenja i suradnje s drugima. Međutim, situacija u praksi pokazuje upravo suprotno. Pitate se zbog čega? Koliko

5 najčešćih grešaka u upravljanju konfliktom

Što čini ljude uspješnima u poslu? Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da je jedna od najvažnijih komponenti za uspjeh upravo kvalitetno upravljanje konfliktima na radnom mjestu. Konflikti svima nama predstavljaju neugodna

6 navika najkreativnijih ljudi

Neuroznanost još uvijek nije uspjela dati jednostavno objašnjenje zbog čega su neki pojedinci kreativniji od drugih, te kako uopće kreativnost nastaje. Ona je puno više povezana s desnom, emocionalnom polovicom

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *