Ah, ti naši šefovi! Ponekad nam zadaju toliku glavobolju da jednostavno ne znamo kako da se ponašamo prema njima, a da oni budu zadovoljni. Šefovi nas mogu “maltretirati” na bezbroj različitih načina: agresivni su prema nama, viču bez razloga, nadgledaju naš posao do najsitnijeg detalja, stalno nam dolaze s novim zadacima i radnim zaduženjima, mijenjaju svoje mišljenje “5 do 12”, imaju problema s kontrolom ljutnje, te favoriziraju neke od naših kolega na našu štetu. Stoga ni ne iznenađuje činjenica da ljudi ne daju otkaz firmama u kojima rade, već svojim šefovima.
Kada se šef konstantno ponaša loše prema Vama, to može voditi do niza štetnih fizičkih i psiholoških posljedica: počnete ići na posao s grčem u želucu (bez obzira na to što ste izvrsni u tome što radite), posao koji ste nekoć obožavali sada ne možete smisliti, imate osjećaj kao da stalno “hodate po jajima”, pazeći da ne nagazite na minu zvanu Vaš šef, razmišljate o njegovim reakcijama čak i kada niste na poslu, te Vam to sve dugoročno itekako smanjuje kvalitetu Vašeg života.
Međutim, Vaš šef je ljudsko biće, te baš kao i svi drugi socijalni odnosi u Vašem životu, i u ovoga treba ulagati vrijeme i trud. Na sreću, postoji pregršt jednostavnih tehnika i alata kojima uistinu možete povećati kvalitetu odnosa s Vašim nadređenim.
1. Otkrijte što ga motivira i pokreće
Što bolje poznajete Vašeg šefa, to ćete bolje i razumjeti namjeru koja leži u pozadini njegova ponašanja. Svi smo mi različiti, te nas motiviraju različite stvari. Odvojite malo vremena i probajte odgovoriti na sljedeća pitanja: što je mom šefu važno, čega se plaši, što za njega znači uspjeh, te koliko svojim ponašanjem želi impresionirati druge ljude. Kada to otkrijete, puno ćete bolje moći prilagoditi Vaše ponašanje.
Primjerice, ako je Vašem šefu važno da ostavite najbolji mogući dojam na Vaše klijente, onda slobodno iz ormara izvucite Vašu najupečatljiviju odjevnu kombinaciju kada idete na sastanak s njima, pripremite sve promotivne materijale koje ćete im podijeliti, uvježbajte Vaš najljepši osmjeh, te još jednom ponovite sve informacije i činjenice koje će Vam zatrebati da Vaše klijente oborite s nogu. Tako ćete izbjeći “kišu” negativnih komentara jednom kada se sa sastanka opet vratite u ured.
2. Promotrite kakve su mu navike
Svatko je od nas jedinstvena kombinacija različitih navika, odnosno načina kako nešto radimo. Razlikujemo se u tome kako pristupamo poslu, kako odrađujemo naše radne zadatke, na koji način komuniciramo, kojom metodom procesiramo informacije, te kako rješavamo probleme. Ako znate da Vaš šef voli da mu se rezime sastanka pošalje mailom, onda čim sastanak završi pravac za računalo! Ako pak znate da mu treba sat vremena da popije kavu i pripremi se za nadolazeći dan, od 9 do 10 ga nećete smetati pa makar se ured zapalio! Ili ako znate da u zadnji trenutak mijenja upute kako se neki posao treba odraditi, nećete odmah skakati “grlom u jagode” čim Vam ga delegira.
Nažalost, većina ljudi ne iskorištava ove mogućnosti kao priliku da sa svojim rukovoditeljem ostvari bolji odnos. Ako uspješno detektirate navike Vašeg šefa, to će Vam pomoći da de facto Vi budete ti koji ćete upravljati njime, a on toga neće niti biti svjestan!
3. Postavite jasne granice
Šefovi od Vas mogu tražiti brda i doline (na kraju dana, ipak su Vam šefovi 😉). Međutim, ponekad su njihovi zahtjevi toliko veliki da ili nadmašuju Vaše sposobnosti i osmosatni radni dan, ili previše zadiru u privatne aspekte Vašeg života. Tada je važno znati jasno postaviti granice u vašem odnosu.
Da biste Vašeg šefa držali na distanci, a opet s njime imali dobar odnos, potrebne su Vam napredne komunikacijske tehnike. Kada Vam šef zada radni zadatak koji ne možete ili jednostavno ne stignete napraviti, svakako izbjegavajte riječi kao što su “ne mogu”, “ne znam”, “ne stignem” i sl. Naprotiv, fokusirajte se na ono što možete i što stignete napraviti. Svoje stajalište svakako recite govoreći iz Vaših cipela (izjavama kao što su “Meni se čini da…”, “Primijetio/la sam da…” itd.), koristeći tzv. “ja-rečenice” i ostala načela asertivne komunikacije.
4. Predvidite njegove korake
Jedna od tajni uspješnog odnosa s Vašim šefom jest u tome da predvidite kako će se on ponašati prema Vama nekad u budućnosti, te ga na vrijeme “preduhitrite”. Ono što je najvažnije u ovom koraku jest da unaprijed zadovoljite očekivanja koja on ima od Vas. Ako znate da Vaš šef ide na put u petak te da sigurno želi Vaš izvještaj dobiti prije toga, nemojte se “praviti blesavi” jer Vam on to nije eksplicitno rekao, već se primite posla i pošaljite ga do četvrtka! Ako ste pak svjesni da Vam je prepustio vođenje projekta da bi ispitao Vaše rukovoditeljske vještine, onda nemojte taj posao tretirati kao i svaki drugi, već nastojte od sebe dati 200%.
5. Pokažite empatiju i razumijevanje
Na kraju dana, i Vaš je šef samo čovjek, sa svojim emocijama, brigama i strahovima. Je li pod stalnim pritiskom vremenskih rokova? Ima li i on nekog šefa koji ga maltretira? Možda postoji neki privatni razlog zbog čega se stalno loše ophodi prema Vama?
Probajte situaciju sagledati iz njegove perspektive. Probajte zamisliti kako je to biti on – koje biste sve brige imali, koje biste sve obveze trebali izvršiti, te kako biste podnijeli toliku količinu odgovornosti? Ukoliko se pokaže prilika za to, probajte pitati Vašeg šefa kako se trenutno osjeća, muči li ga nešto, te treba li mu pomoć u obavljanju nekog dijela posla. Međutim, nemojte to pitati samo reda radi – pokažite uistinu iskrene emocije i interes za njegove probleme.
6. Pomozite mu razviti njegove slabe strane
Jedan od razloga zbog čega Vas šef možda maltretira jest činjenica što je takvo ponašanje rezultat nekih njegovih loših navika ili slabosti. Evo primjera: znate da Vašem šefu vještine organiziranja posla nisu jača strana, a opet ste se našli predmetom njegovih frustracija zbog toga što se u uredu ništa ne stiže obaviti na vrijeme. Zvuči li Vam poznato?
Sjetite se one poznate izreke “tko tebe kamenom, ti njega kruhom”. I baš zbog toga, pokažite proaktivnost (svi šefovi vole proaktivnost!), te mu ponudite Vašu pomoć oko tog nečeg što očigledno stvara kamen spoticanja u vašoj suradnji – bilo da je to loša organiziranost, teškoće u delegiranju posla, ili pak izazovi u upravljanju vremenom. Dajte mu do znanja da ste tu za njega kada mu treba pomoć, jer želite da uistinu zajedno budete produktivan tim.
7. Njegovo ponašanje nemojte shvaćati osobno
Ovaj savjet zvuči krasno na papiru, međutim itekako ga se teško pridržavati u praksi. Ono što svakako trebate shvatiti jest, bez obzira na to što Vam je šef rekao, on je kritizirao Vaše ponašanje, a ne Vas osobno. Čak i kada iz njegovih usta izlaze rečenice poput “Ništa ne radiš!” i “Nesposoban/na si!”, koje Vas praktički negativno “etiketiraju” kao osobu, osvijestite da su one samo privremena kritika na ono kako se trenutno ponašate.
Ovo nije lako osvijestiti u trenucima kada šef doslovno urla na Vas. Tada samo duboko dišite i osvijestite da će to negativno iskustvo proći, a onda kada se oluja smiri moći ćete u miru evaluirati svoje misli i emocije. Zapamtite: Vi ste uvijek puno više od Vašeg trenutnog ponašanja.
8. Ne smanjujte kvalitetu Vašega rada
Kada se šef dugo vremena loše odnosi prema Vama, sasvim je normalno da će Vam prije ili kasnije “prekipjeti”, te ćete početi dizati ruke od svega. Nažalost, tada najčešće strada kvaliteta Vašeg posla. Jesu li Vam se ikada javile misli poput “Ma bez obzira na to što ja napravim, on će se uvijek ponašati kao kreten!” ili “Ja više stvarno ne znam što treba učiniti, a da on bude zadovoljan!”? Nije rijetkost da u takvim situacijama totalno nesvjesno počnete izbjegavati svoje radne odgovornosti, te pristupati poslu manje kvalitetno nego prije.
Ne dajte se obeshrabriti! Smanjivanjem količine posla kojeg odrađujete suštinski ćete naštetiti samo sebi, jer će Vam se s vremenom nagomilati toliko obveza koje jednostavno nećete moći odraditi. A ako znate da ste uistinu dali maksimum (bez obzira na to kako Vas šef tretira), na kraju dana možete biti ne samo ponosni na sebe, već i potpuno mirni, znajući da ste napravili sve što je u Vašoj moći.
9. Pronađite zdravi način ventiliranja
Nije lako svakodnevno podnositi raznorazne “mušice” našeg šefa koje nam uzrokuju bespotrebni stres. Štoviše, toga stresa se treba znati riješiti na kvalitetan način. Porazgovarajte sa svojim najboljim prijateljem ili članom obitelji o tome, počnite se baviti nekom vrstom fizičke aktivnosti, ili se posvetite svojim hobijima u slobodno vrijeme – opcija je uistinu pregršt.
Ukoliko osjetite da postajete iritabilniji te da Vam u uredu lako “puca film”, razmotrite mogućnost i o tome da na radnom mjestu svakodnevno odvojite nekoliko minuta za prakticiranje mindfulnessa – on će Vam pomoći da smirite misli i da se bolje fokusirate na svoj posao.
10. Prebacite se u drugi odjel
Ako ste već isprobali sve tehnike i opcije, te se odnos s Vašim šefom nije nimalo promijenio na bolje, možda je vrijeme da Vam on više ni ne bude šef! Ne možemo se slagati sa svima, te je ponekad puno bolje prekinuti neproduktivan odnos, nego ga siliti da profunkcionira. Ako išta, po statistici postoji nekih 10-20 posto ljudi u populaciji s kojima se jednostavno nikako ne možemo slagati.
Ukoliko vidite da s Vašim šefom niste dobitna kombinacija, pogledajte postoji li mogućnost da se prebacite u neki drugi sektor, zamijenite s nekim od Vaših kolega, ili da se jednostavno preselite u drugu poslovnu jedinicu.
Pomoći ćemo Vam da usvojite načela asertivne komunikacije, i da poboljšate odnos sa Vašim nadređenim. Javite nam se.
Prvi saznajte kada objavimo nešto novo – prijavite se na naš newsletter!
[contact-form-7 404 "Not Found"]
Image designed by Freepik
Sandro
4. lipnja 2021.
Još je 60-ih godina prošlog stoljeća Albert Mehrabian otkrio da se pri interpretaciji tuđih komunikacijskih poruka puno više „oslanjamo“ na geste, facijalne ekspresije i ton glasa našeg sugovornika nego na…
Saznajte više
Sandro
4. lipnja 2021.
Nesigurnost uzrokovana novim načinima rada jedan su od glavnih uzroka stresa i neizvjesnosti – a stres i neizvjesnost stvaraju okolinu u kojoj se razmnožavaju anksioznost, ljutnja, potištenost, problemi sa spavanjem…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Prije godinu dana čitao sam priču o jednom američkom studentu koji se borio se s depresijom. Naime, jadničak je bio pod pritiskom da treba imati najbolju ocjenu na jednom kolegiju…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Točno se sjećam travnja 2020., kada je pandemija koronavirusa bila u punom jeku, kada su ulice gradova bile prazne uslijed prvog lockdowna, te kada su internetske stupce počeli popunjavati sadržaji…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Ciljevi igraju veliku ulogu u našem osobnom i profesionalnom uspjehu. Ako malo bolje pogledamo uspješne ljude oko nas, vidjet ćemo da većina njih ima jasno postavljene ciljeve – bilo da…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Kada biste malom djetetu od šest godina trebali objasniti što je to osobni razvoj, što biste mu rekli? Siguran sam da ćete barem kratko zastati nad ovim pitanjem. Osobni razvoj…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Kritiku gotovo pa nikad nije lako čuti. Čak ni kada nam je izrečena u najboljoj namjeri, nije baš ugodno biti suočen s vlastitim propustima i onime što smo pogrešno napravili.…
Saznajte više
Sandro
25. ožujka 2021.
Poštuju li mladi autoritet na svojim radnim mjestima? Jedno od pitanja koje rijetko koga ostavi ravnodušnim, te gotovo pa uvijek za sobom povuče zanimljivu raspravu. Mnogi će dati negativan odgovor…
Saznajte više
Sandro
16. prosinca 2020.
Sada već gotovo pa sa stopostotnom sigurnošću možemo reći da se izgubila jasna granica između privatnog i poslovnog. Koncept rada od 8 do 4 za rijetke je kompanije pravilo koje…
Saznajte više
Sandro
4. studenoga 2020.
Favoriziranje ekstroverata je trend koji je dugo vremena bio zastupljen u poslovnom svijetu. Za njih se smatralo da su društveno dominantniji i da brže ostvaruju utjecaj nad drugima. Uspješnije prodaju…
Saznajte više
Sandro
4. studenoga 2020.
Rad od kuće za većinu je tvrtki postao novo normalno. Nešto što se do prije nekoliko mjeseci možda činilo kao znanstvena fantastika danas nam je svakodnevica. Za IT kompanije to…
Saznajte više
Sandro
7. rujna 2020.
Prije godinu dana razgovarao sam s jednom poznanicom, vlasnicom knjigovodstvenog servisa. Požalila mi se na povećan opseg posla koji ju je zadesio posljednjih dana. Kada sam je upitao zbog čega…
Saznajte više
Sandro
24. lipnja 2020.
Odradili smo sve - bili smo u izolaciji, brojali smo zaražene sa Stožerom civilne zaštite, pohađali smo webinare, kupovali online - i sada je vrijeme za povratak u normalno. Novo…
Saznajte više
Sandro
23. svibnja 2020.
Pandemija koronavirusa preko noći nam je okrenula život naglavačke. Svakodnevicu koju smo do prije dva mjeseca poznavali kao da je vjetar otpuhao u zaborav. Osim što su nam životi uvelike…
Saznajte više
Sandro
24. travnja 2020.
Prije par tjedana razgovarao sam s kolegicom oko termina za webinar koji bismo uskoro trebali održati za jednog klijenta. Predložio sam joj konkretan datum i upitao je odgovara li joj.…
Saznajte više
Sandro
21. travnja 2020.
Predviđa se da će kroz sljedećih deset godina milenijalci sačinjavati preko 75% radno aktivne populacije. Kakav je vaš stav o tome? Gotovo pa i nema kompanije koja se u posljednje…
Saznajte više
Sandro
18. travnja 2020.
Već smo mjesec dana u lockdownu zbog pandemije koronavirusa, i njegove popratne pojave lagano su zabrinjavajuće. Gotovo pa nema dana kada na društvenim mrežama ne vidim barem jedan od sljedećih…
Saznajte više
Sandro
30. ožujka 2020.
Danas sam čitao jedan članak na poznatom hrvatskom poslovnom portalu, te mi je za oko zapela jedna od rečenica autorice koja glasi otprilike ovako: "Sada će nam doći na naplatu…
Saznajte više
Sandro
27. ožujka 2020.
Pandemija koronavirusa svima je "utjerala strah u kosti". A to posebice mogu osjećati oni koji se u kompanijama nalaze na rukovodećim pozicijama. U ova ekstremno stresna i neizvjesna vremena, odgovornost…
Saznajte više
Sandro
23. ožujka 2020.
Pandemija koronavirusa doslovno nas je "išamarala" i preko noći promijenila naše živote iz korijena. Od "nekog tamo virusa iz Kine sličnog gripi" do de facto koraka pred uvođenje potpune karantene…
Saznajte više
Sandro
20. ožujka 2020.
Pandemija virusa COVID-19 većinu je hrvatskih (pa i svjetskih) kompanija prisilila na drastičnu promjenu načina obavljanja posla. Rad od kuće, oblik poslovanja oko kojeg su se do jučer "lomila koplja",…
Saznajte više
Sandro
18. ožujka 2020.
Pričam nekidan s jednom kolegicom o ovoj novonastaloj situaciji koja nas je sve iznenadno zatekla. Kaže da je ovi dani podsjećaju na proljeće 1986., kada se dogodila eksplozija u Černobilu.…
Saznajte više
Sandro
5. veljače 2020.
Na ljubav gotovo pa nitko nije imun - ma koliko mi tvrdili suprotno. Amorova strelica može nas pogoditi u bilo kojem trenutku, i to je ono što, u krajnju ruku,…
Saznajte više
Sandro
13. siječnja 2020.
Prije nekoliko mjeseci vodio sam zanimljiv razgovor s jednim kolegom, inače menadžerom iz FMCG branše, odgovornim za zapošljavanje djelatnika u svojoj kompaniji. "Koga tražiš?" - upitao sam ga "Pa radnika."…
Saznajte više
Sandro
30. prosinca 2019.
Adventsko ozračje već je odavno prisutno među nama. Siguran sam da vas je barem djelomično zahvatilo to blagdansko ludilo koje kao da se pojavi preko noći čim se prve lampice…
Saznajte više
Sandro
23. prosinca 2019.
Prije nego uopće "zaronimo" u ovu temu, zamolit ću vas da mi odgovorite na sljedeće pitanje: koji je najveći izazov s kojim se vaši kolege ili zaposlenici trenutno suočavaju? Slobodno…
Saznajte više
Sandro
18. studenoga 2019.
Inovacije i širenje asortimana ključan su proces razvoja gotovo pa bilo koje kompanije. Obično nam ideje za to širenje padnu na pamet nakon uvida nastalih analizom tržišta, konkurencije, ili naših…
Saznajte više
Sandro
29. rujna 2019.
Burnout (ili sindrom "izgaranja") jedna je od najvećih pošasti modernog doba. To je stanje fizičke, psihološke, mentalne i emocionalne iscrpljenosti uzrokovane izloženosti dugotrajnom i pretjeranom stresu. Burnout nije samo floskula,…
Saznajte više
Sandro
24. kolovoza 2019.
"Be yourself - everybody else is already taken" kaže poznata uzrečica Oscara Wildea. Stalno slušamo o tome da trebamo "biti svoji" i autentični u svemu što radimo, međutim je li…
Saznajte više
Sandro
26. srpnja 2019.
Razmišljate o promjeni posla? Dobrodošli u klub! Bilo da vam je misao o karijernom zaokretu samo "prostrujala" glavom ili da aktivno razmišljate o vašem sljedećem poslovnom pothvatu, promjena posla često…
Saznajte više
Sandro
18. srpnja 2019.
Jeste li se ikada zapitali tko su ključni zaposlenici vaše kompanije? Po čemu to znate? Jesu li to voditelji vaših ključnih odjela? Možda specijalisti koji znaju obavljati poslove koje nijedan…
Saznajte više
Sandro
27. lipnja 2019.
Emocije su sastavni dio života svakog čovjeka. Da nema njih, naša svakodnevica zasigurno ne bi bila uzbudljiva i zanimljiva kao što jest. Upravo su emocije odgovorne za svaki dobar osjećaj…
Saznajte više
Sandro
11. lipnja 2019.
Kako biste definirali zlostavljanje u romantičnim odnosima? Jesu li to situacije kada jedan partner fizički nasrne na drugoga? Ili možda one u kojima oni međusobno izmijene par "teških" riječi? Ili…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2019.
Njih dnevno uđe na desetke, stotine, ponekad i tisuće. Neki samo razgledavaju, neki odlučno znaju po što su došli, dok je nekima potrebno više informacija da donesu odluku o kupnji.…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2019.
Nedvojbena je činjenica da su se pravila na današnjem tržištu rada itekako promijenila. Prije je poslodavcima bilo dovoljno objaviti oglas za posao, te bi oni dobili broj prijava dovoljno velik…
Saznajte više
Sandro
16. travnja 2019.
Koliko god, s jedne strane, pokazivale solidarnosti i podrške jedna prema drugoj zbog toga što su pripadnice nježnijeg spola, toliko žene prema drugim ženama mogu pokazivati i patološke količine ljubomore…
Saznajte više
Sandro
26. ožujka 2019.
Što je uopće prevara? Zapravo ju je jako teško definirati. Čin prevare, koliko god po nekima kristalno jasno definiran i apsolutno neprihvatljiv oblik ponašanja, ipak nije toliko jednostavan kao 1…
Saznajte više
Sandro
7. siječnja 2019.
Adventsko vrijeme polako, ali sigurno ostavljamo iza nas, te se lagano oporavljamo od sveprisutnog blagdanskog ludila kojem smo bili svjedoci posljednjih nekoliko tjedana. Ta silna količina hrane koju smo pojeli,…
Saznajte više
Sandro
28. prosinca 2018.
Lagano nam se bliži kraj godine, vrijeme osvrta na događaje i postignuća koja smo ostvarili u proteklih 365 dana. To je ujedno i vrijeme kada razmišljamo i o planovima za…
Saznajte više
Sandro
10. listopada 2018.
Povratna informacija o radnom učinku - termin koji na papiru zvuči vrlo profesionalno i otmjeno, dok u stvarnosti često izaziva "buru" emocija, te je uzrokom nemalog broja konflikata na radnom…
Saznajte više
Sandro
1. listopada 2018.
Scenarij kao pa iz bajke: radite posao kojem ste izuzetno predani i oko kojeg ste zavidno angažirani, Vaša proaktivnost na radnom mjestu može biti izvrstan primjer svim Vašim kolegama, te…
Saznajte više
Sandro
21. rujna 2018.
Coaching - termin koji danas izvire iz gotovo pa svake web-stranice i društvene platforme koja se bavi nekim oblikom osobnog razvoja. S coachevima se susrećemo svakodnevno, bilo uživo ili online…
Saznajte više
Sandro
6. rujna 2018.
Godišnji odmori su završili, te svi lagano krećemo s novom "sezonom" - pred Vama su nadolazeći poslovi koje ste ugovorili, novi izazovi koji Vas čekaju, kao i zanimljivi projekti koje…
Saznajte više
Sandro
21. kolovoza 2018.
Povratak s godišnjeg odmora je uvijek težak. Bez obzira gdje smo bili, što smo radili, ili koliko smo slobodnog vremena imali, prvi radni dan nakon ljetnog uživanja svima nam dođe…
Saznajte više
Sandro
2. kolovoza 2018.
Lagano nam se približava period godišnjih odmora - vrijeme kada se odmaramo od naporne godine, i punimo baterije za nadolazeće poslovne izazove. Međutim, svakome se od nas barem jednom dogodilo…
Saznajte više
Sandro
17. srpnja 2018.
Događaji koji su se u proteklih nekoliko dana dogodili u lijepoj našoj samo su još jedan od pokazatelja koliki potencijali, snaga i mogućnosti leže u svima nama. Bili smo predmet…
Saznajte više
Sandro
10. srpnja 2018.
Zvuči paradoksalno, zar ne? Nekako je općeprihvaćeni stav da visoko inteligentnim ljudima sve ide od ruke - uspješni su u školi, pronalaze dobre poslove, razvijaju se na svom profesionalnom planu,…
Saznajte više
Sandro
4. srpnja 2018.
Mark Twain je jednom davno rekao da je čovjek s novom idejom luđak sve dok ta ideja ne uspije. Sve to zvuči divno i krasno, međutim, nije nam dao odgovor…
Saznajte više
Sandro
26. lipnja 2018.
Svi mi poznamo barem jednu osobu za koju možemo reći da je uistinu stalno zauzeta. Kad se nađete s njom na kavi, pitat će Vas kako ste, ne dižući pogled…
Saznajte više
Sandro
18. lipnja 2018.
Smatrate li se perfekcionistom? Nema ničeg lošeg u tome da želite biti najbolji u onome što radite - osim kada Vas ta želja toliko frustrira da Vam praktički uzrokuje propast.…
Saznajte više
Sandro
13. lipnja 2018.
Svi u teoriji znamo koliko je aktivno slušanje važno u svakodnevnoj komunikaciji. Međutim, samo su rijetki koji u praksi kvalitetno posvećuju vrijeme svojim sugovornicima, kako bi u potpunosti razumjeli ono…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2018.
Objavili ste oglas za posao, prikupili sve prijave, odradili početnu selekciju kandidata, proveli intervjue s onim najzanimljivijima, ali izgleda da nitko od njih ne odgovara zahtjevima Vašeg radnog mjesta? Ovakav…
Saznajte više
Sandro
30. travnja 2018.
Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja…
Saznajte više
Sandro
19. ožujka 2018.
Svatko je od nas barem jednom u životu imao loš dan na poslu. Štoviše, sigurno Vam je poznat i osjećaj kada Vam jednostavno cijeli tjedan ne ide onako kako ste…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
U našoj se svakodnevici konstantno susrećemo s različitim vođama - od pojedinaca koji upravljaju svojim timovima, do ljudi koji svojim rukovoditeljskim sposobnostima uspješno vode čitave kompanije. Međutim, jesu li ti…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Koliko ste uspješni u Vašoj svakodnevnoj komunikaciji? Često mislimo kako imamo izvrsne vještine govorenja i suradnje s drugima. Međutim, situacija u praksi pokazuje upravo suprotno. Pitate se zbog čega? Koliko…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Što čini ljude uspješnima u poslu? Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da je jedna od najvažnijih komponenti za uspjeh upravo kvalitetno upravljanje konfliktima na radnom mjestu. Konflikti svima nama predstavljaju neugodna…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Neuroznanost još uvijek nije uspjela dati jednostavno objašnjenje zbog čega su neki pojedinci kreativniji od drugih, te kako uopće kreativnost nastaje. Ona je puno više povezana s desnom, emocionalnom polovicom…
Saznajte više