Razmišljate o promjeni posla? Dobrodošli u klub! Bilo da vam je misao o karijernom zaokretu samo “prostrujala” glavom ili da aktivno razmišljate o vašem sljedećem poslovnom pothvatu, promjena posla često je velik i stresan događaj za većinu ljudi. Tu odluku gotovo pa nikad nije lako donijeti. Čak se i oni najkompetentniji zaposlenici koji nemaju većih poteškoća sa zapošljavanjem mogu naći u velikim dilemama kada se govori o ovoj temi. Promjena posla može biti vaš najmudriji korak u karijeri, ili, ako je odigran nepromišljeno, vaš najveći promašaj.
Gallupovo istraživanje iz 2017. pokazalo je da 85% zaposlenika nije zadovoljno svojim radnim mjestima. Štoviše, neki ispitanici izjavili su da doslovno mrze svoj posao, a jedina stvar koja im je mrskija od njihovog posla jest šef za kojeg rade. To znači da ovoga trenutka milijuni ljudi na svijetu razmišljaju samo o jednoj stvari – kako otići iz firme u kojoj rade, i svoju poslovnu sreću pronaći na nekom drugom radnom mjestu koje će uistinu zadovoljiti njihove potrebe i interese.
Prvi koraci
Prije nego odjurite vašem šefu u ured i obznanite da odlazite, malo stanite na loptu. Zapitajte se je li zaista potrebno mijenjati posao. Zbog čega ste točno nezadovoljni? Je li to niska plaća, loši međuljudski odnosi, odnos s vašim nadređenim, nemogućnost napredovanja, ili pak činjenica da vam je posao dozlaboga repetitivan i dosadan? Ljudi su ponekad nezadovoljni svojim radnim mjestima, a da nisu ni svjesni konkretnog razloga.
Nakon što ste utvrdili što vas točno muči, pogledajte je li zaista sve tako crno, ili se nešto može napraviti po tom pitanju. Niska primanja ponekad se mogu povećati argumentiranim upitom za povišicu, nekvalitetni odnosi otvorenom komunikacijom, a nemogućnost napredovanja proaktivnošću na radnom mjestu. Vjerujte – opcija je gotovo pa bezbroj, a otkaz je samo jedna od njih.
Zapitajte se također jeste li realistični u svojim željama. Je li ta komponenta posla koja vas toliko muči nešto što vam je objektivna prepreka na putu ka zadovoljstvu, ili je samo produkt vašeg pretjeranog razmišljanja? Jeste li sigurni da ćete to “nešto” za čim tragate zaista dobiti na drugom radnom mjestu, ili to zapravo možete ostvariti na poslu koji sada obavljate?
Razmišljate i o tome da pitate prijatelja ili nekog kolegu za savjet? Nema problema! Budite, svakako, svjesni dvije stvari:
- Savjeti najbolje funkcioniraju onda kada ih osoba uistinu zatraži. Pitajte se želite li zaista tuđi savjet, ili ćete odluku o potencijalnoj promjeni karijere na kraju dana ipak donijeti sami.
- Tuđi savjeti uvijek dolaze kao produkt slike svijeta osobe koja ga daje. Ne zaboravite da ta osoba nikada u potpunosti ne može znati kako se osjećate i kako je to zaista biti u vašim cipelama.
I da, svakako treba spomenuti i opciju traženja stručne asistencije. Psiholozi, coachevi i ostali stručnjaci mogu vam biti od velike pomoći u životnom razdoblju karijernih promjena. Oni će vam najčešće dati alternativne perspektive na vašu situaciju, te će vam pomoći da je sagledate objektivnije. Nije sramota pitati za pomoć!
Odlučili ste – ipak mijenjate posao! I što sad?
Nakon što ste (uspješno) donijeli odluku, tek sada kreće “pravi” posao! Kakvu vrstu promjene želite? Mijenjate li samo tvrtku u kojoj radite, ili se želite prebaciti u kompletno drugu branšu? Zbog čega mijenjate posao, odnosno što je to što tražite u svom budućem poslodavcu? Koja radna mjesta su vam uopće privlačna? U kojim kompanijama biste htjeli raditi? Koji rang plaće vam je prihvatljiv? S kakvim ljudima želite raditi?
Ljudi često misle da imaju odgovore na sva ova pitanja, međutim kada krenu razmišljati o njima shvate da to i nije baš slučaj. Jako je važno uzeti malo vremena za sebe, razbistriti i “posložiti” vlastite misli, te se upitati ove stvari. Kada točno znate što želite i za kakvim poslom tragate, to samu potragu čini lakšom. U protivnom ćete gubiti vrijeme i energiju razmatrajući poslove i kompanije koje vam zapravo nisu zanimljive i nisu onaj “pravi” odabir za vas. I da, svakako nastojte ostati na vašem trenutnom radnom mjestu dok ne nađete novi, osim ako vam životne okolnosti omogućuju da neko vrijeme budete bez financijskih prihoda.
Koje su prednosti, a koji nedostaci vaše karijerne promjene? Jesu li sve te prednosti jednako važne za vas, ili postoje neke komponente koje su važnije od drugih? Možda radno mjesto koje ste “pikirali” objektivno ima puno prednosti (veća plaća, više odgovornosti, bolji radni uvjeti itd.) i samo jedan nedostatak (više službenih putovanja), a vi ste upravo dobili prinovu u obitelji, i ta putovanja neće ići u prilog tome da puno vremena provodite s njom.
Što biste dobili na novom radnom mjestu, a sada nemate? Postoji li nešto što biste promjenom izgubili, a sada imate? Ta financijski bolja poslovna ponuda na prvu zaista i izgleda primamljivije, međutim odlaskom iz kompanije u kojoj sada radite napustit ćete petero prekrasnih kolega s kojima uživate provoditi vrijeme, i koje možda nećete “dobiti” na novom radnom mjestu. Sve su ovo pitanja koja biste si trebali (barem jednom!) postaviti u vašem tranzicijskom procesu.
Svakako valja imati na umu jednu stvar, a to je da trava najčešće nije zelenija kod susjeda, koliko god nam se to činilo gledajući s ove strane ograde. U potrazi za budućim poslodavcem ljudi su skloni precjenjivati prednosti koje nudi neka kompanija. Koliko god ona na van izgledala prestižno i zanimljivo, vjerujte da se i ona suočava sa sebi svojstvenim izazovima. Taj imidž koji ona ima kada je gledamo izvana često je malčice drugačiji nego kada se zaista zaposlimo u njoj. Faza tzv. “medenog mjeseca” ubrzo prođe nakon potpisa ugovora o radu, te početni entuzijazam gotovo pa uvijek malo splasne – baš poput ispuhanog balona. Jeste li spremni na “ispuhivanje”? ?
Budite proaktivni – i raspitajte se!
Izađite među ljude – doslovno! Networking vam može biti od velike pomoći u pronalasku novog posla. LinkedIn je prije nekoliko godina proveo istraživanje čiji su rezultati pokazali da redovito umrežavanje povećava vjerojatnost za pronalaskom novog posla za čak 61%! Na okupljanjima stručnjaka iz vaše branše suštinski ćete dobiti najrelevantnije informacije “s terena”. Upoznajte se s njima, predstavite se, te im recite što znate raditi i u čemu ste dobri. Ponekad iz razgovora od svega nekoliko minuta s ključnim zaposlenikom neke kompanije možete dobiti više informacija (i posljedično više mogućnosti za zaposlenjem) nego iz njihovog najzanimljivijeg oglasa za posao!
Naravno da nikada ne možemo točno znati kako je zaista raditi za neku kompaniju sve dok nismo i sami proveli neko vrijeme u njoj – ali možemo približno! Raspitajte se među zaposlenicima kompanije koja vam je privlačna kako je to zaista raditi tamo. Pogledajte znate li vi osobno ili netko od vaših kontakata nekog djelatnika te organizacije. Povežite se s njim preko maila ili LinkedIn-a, te ga pitajte sve što vas zanima o tvrtki u kojoj radi – ili ga jednostavno pozovite na kavu. Informacije “iz prve ruke” u situacijama kao što su ova mogu biti od neprocjenjive vrijednosti.
Svakako saznajte i nešto o tome kako ta kompanija zapošljava nove djelatnike, kakav im je selekcijski postupak i koliko traje, što traži u budućim zaposlenicima, što joj je važno, a što nikako ne želi vidjeti kod kandidata. I nemojte stati na tome – pogledajte jesu li te informacije koje ćete dobiti u skladu s onim što tražite! Ako znate da ste veliki individualac, tvrtka koja izrazito cijeni timski rad možda zaista neće biti vaš najsretniji izbor, ma koliko god na prvu nudila neodoljive uvjete.
Ne zaboravite biti u fokusu! Kontaktirajte kompaniju i probajte dogovoriti sastanak s odjelom ljudskih potencijala ili nekom osobom koja je odgovorna za zapošljavanje. Dobro se pripremite za intervju, predstavite se, te im recite kako im možete biti dodana vrijednost i kako im možete pomoći u ostvarenju njihovih ciljeva. Koliko god ponekad izgledalo “izlizano”, gotovo pa svakoj kompaniji imponira kada neka osoba iskaže otvoreni interes za radom za njih – dokle god se klonite izjava koje su fakat izlizane i neoriginalne! Ljudska psihologija je vrlo jednostavna: ljudi su u pravilu skloniji onome što im je poznato naspram onom nepoznatom. I stoga, ako ste ostvarili kontakt s kompanijom koja vam je zanimljiva ili ste im na bilo koji način “zapeli za oko”, ona će vas gotovo pa sigurno imati na umu prilikom sljedećeg zapošljavanja.
Pogledajte je li moguće dogovoriti i obilazak tvrtke, pogotovo ako netko od vaših poznanika radi u njoj. Jedna kratka šetnja može vam biti vrlo vrijedno vrelo informacija. Pogledajte kako se radi u toj kompaniji, upoznajte se s nekim zaposlenicima, pogledajte kako komuniciraju i kako se odnose jedni prema drugima, te generalno kakvu “vibru” ima organizacija. Postavite si pitanje “Je li ovo okolina u koju bih mogao/la dolaziti svaki dan i osjećati se ugodno?”
Svakako se raspitajte i o tome postoji li neka vrsta volonterskog “probnog roka”. Upitajte poslodavca je li moguće odraditi nekoliko sati ili radnih dana u nekom dogovornom aranžmanu. Pogledajte je li ikako moguće malčice “okusiti” posao koji biste radili kako biste vidjeli je li on uopće za vas. Ideja se na prvu može činiti čudnom ili suludom – no nikad ne znate dok ne probate, zar ne? ?
Finalni koraci
Odluka je pala – odabrali ste kompaniju u kojoj ćete nastaviti vaš karijerni razvoj! Međutim, i u ovim posljednjim trenucima prije promjene svakako stvari ne bi trebalo prepuštati slučaju. Kao prvo, ispregovarajte uvjete s budućim poslodavcem – otvoreno, iskreno i bez skrivenih namjera. Ne zaboravite da je svaki razgovor za posao de facto dogovor o “razmjeni dobara” – vi kompaniji dajete svoje znanje, iskustvo i sposobnosti, a ona vama financijsku kompenzaciju, ugodnu okolinu, mogućnost rasta i razvoja ili bilo što drugo što vam je očigledno i bilo zanimljivo da ste je razmotrili kao potencijalnog poslodavca.
Nikako nemojte davati otkaz dok ne dobijete službenu ponudu od budućeg poslodavca! A i kada dođe trenutak da vašem šefu obznanite tu informaciju, odradite vaš otkazni rok odgovorno i savjesno. Ispunite sva vaša zaduženja prema sadašnjem poslodavcu, “zatvorite” sve projekte, te vaš posao prebacite na nekog od vaših kolega koji ostaju u kompaniji. Budite čovjek prije svega! Koliko god vaš sadašnji šef možda bio nepravedan prema vama ili vas maltretirao, “take the high road” – a i time ćete pokazati da ste profesionalac!
Nemojte nikada spaljivati mostove za sobom, ma koliko trenutno bili ljuti ili ogorčeni na svog poslodavca ili nekog od kolega. Poslovni svijet često je nepredvidiv, te nikada ne znate kada ćete, s kime i za koga raditi, i zbog toga uvijek treba ostavljati otvorena vrata iza sebe.
Ne zaboravite: ne postoje ispravne i pogrešne odluke – postoje samo odluke s kojima se jesmo ili nismo uskladili.
Sretno u potrazi za novim poslom!
Kolumna za Poslovni FM radio
Prvi saznajte kada objavimo nešto novo – prijavite se na naš newsletter!
[contact-form-7 404 "Not Found"]
Image designed by Freepik
Sandro
4. lipnja 2021.
Još je 60-ih godina prošlog stoljeća Albert Mehrabian otkrio da se pri interpretaciji tuđih komunikacijskih poruka puno više „oslanjamo“ na geste, facijalne ekspresije i ton glasa našeg sugovornika nego na…
Saznajte više
Sandro
4. lipnja 2021.
Nesigurnost uzrokovana novim načinima rada jedan su od glavnih uzroka stresa i neizvjesnosti – a stres i neizvjesnost stvaraju okolinu u kojoj se razmnožavaju anksioznost, ljutnja, potištenost, problemi sa spavanjem…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Prije godinu dana čitao sam priču o jednom američkom studentu koji se borio se s depresijom. Naime, jadničak je bio pod pritiskom da treba imati najbolju ocjenu na jednom kolegiju…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Točno se sjećam travnja 2020., kada je pandemija koronavirusa bila u punom jeku, kada su ulice gradova bile prazne uslijed prvog lockdowna, te kada su internetske stupce počeli popunjavati sadržaji…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Ciljevi igraju veliku ulogu u našem osobnom i profesionalnom uspjehu. Ako malo bolje pogledamo uspješne ljude oko nas, vidjet ćemo da većina njih ima jasno postavljene ciljeve – bilo da…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Kada biste malom djetetu od šest godina trebali objasniti što je to osobni razvoj, što biste mu rekli? Siguran sam da ćete barem kratko zastati nad ovim pitanjem. Osobni razvoj…
Saznajte više
Sandro
31. svibnja 2021.
Kritiku gotovo pa nikad nije lako čuti. Čak ni kada nam je izrečena u najboljoj namjeri, nije baš ugodno biti suočen s vlastitim propustima i onime što smo pogrešno napravili.…
Saznajte više
Sandro
25. ožujka 2021.
Poštuju li mladi autoritet na svojim radnim mjestima? Jedno od pitanja koje rijetko koga ostavi ravnodušnim, te gotovo pa uvijek za sobom povuče zanimljivu raspravu. Mnogi će dati negativan odgovor…
Saznajte više
Sandro
16. prosinca 2020.
Sada već gotovo pa sa stopostotnom sigurnošću možemo reći da se izgubila jasna granica između privatnog i poslovnog. Koncept rada od 8 do 4 za rijetke je kompanije pravilo koje…
Saznajte više
Sandro
4. studenoga 2020.
Favoriziranje ekstroverata je trend koji je dugo vremena bio zastupljen u poslovnom svijetu. Za njih se smatralo da su društveno dominantniji i da brže ostvaruju utjecaj nad drugima. Uspješnije prodaju…
Saznajte više
Sandro
4. studenoga 2020.
Rad od kuće za većinu je tvrtki postao novo normalno. Nešto što se do prije nekoliko mjeseci možda činilo kao znanstvena fantastika danas nam je svakodnevica. Za IT kompanije to…
Saznajte više
Sandro
7. rujna 2020.
Prije godinu dana razgovarao sam s jednom poznanicom, vlasnicom knjigovodstvenog servisa. Požalila mi se na povećan opseg posla koji ju je zadesio posljednjih dana. Kada sam je upitao zbog čega…
Saznajte više
Sandro
24. lipnja 2020.
Odradili smo sve - bili smo u izolaciji, brojali smo zaražene sa Stožerom civilne zaštite, pohađali smo webinare, kupovali online - i sada je vrijeme za povratak u normalno. Novo…
Saznajte više
Sandro
23. svibnja 2020.
Pandemija koronavirusa preko noći nam je okrenula život naglavačke. Svakodnevicu koju smo do prije dva mjeseca poznavali kao da je vjetar otpuhao u zaborav. Osim što su nam životi uvelike…
Saznajte više
Sandro
24. travnja 2020.
Prije par tjedana razgovarao sam s kolegicom oko termina za webinar koji bismo uskoro trebali održati za jednog klijenta. Predložio sam joj konkretan datum i upitao je odgovara li joj.…
Saznajte više
Sandro
21. travnja 2020.
Predviđa se da će kroz sljedećih deset godina milenijalci sačinjavati preko 75% radno aktivne populacije. Kakav je vaš stav o tome? Gotovo pa i nema kompanije koja se u posljednje…
Saznajte više
Sandro
18. travnja 2020.
Već smo mjesec dana u lockdownu zbog pandemije koronavirusa, i njegove popratne pojave lagano su zabrinjavajuće. Gotovo pa nema dana kada na društvenim mrežama ne vidim barem jedan od sljedećih…
Saznajte više
Sandro
30. ožujka 2020.
Danas sam čitao jedan članak na poznatom hrvatskom poslovnom portalu, te mi je za oko zapela jedna od rečenica autorice koja glasi otprilike ovako: "Sada će nam doći na naplatu…
Saznajte više
Sandro
27. ožujka 2020.
Pandemija koronavirusa svima je "utjerala strah u kosti". A to posebice mogu osjećati oni koji se u kompanijama nalaze na rukovodećim pozicijama. U ova ekstremno stresna i neizvjesna vremena, odgovornost…
Saznajte više
Sandro
23. ožujka 2020.
Pandemija koronavirusa doslovno nas je "išamarala" i preko noći promijenila naše živote iz korijena. Od "nekog tamo virusa iz Kine sličnog gripi" do de facto koraka pred uvođenje potpune karantene…
Saznajte više
Sandro
20. ožujka 2020.
Pandemija virusa COVID-19 većinu je hrvatskih (pa i svjetskih) kompanija prisilila na drastičnu promjenu načina obavljanja posla. Rad od kuće, oblik poslovanja oko kojeg su se do jučer "lomila koplja",…
Saznajte više
Sandro
18. ožujka 2020.
Pričam nekidan s jednom kolegicom o ovoj novonastaloj situaciji koja nas je sve iznenadno zatekla. Kaže da je ovi dani podsjećaju na proljeće 1986., kada se dogodila eksplozija u Černobilu.…
Saznajte više
Sandro
5. veljače 2020.
Na ljubav gotovo pa nitko nije imun - ma koliko mi tvrdili suprotno. Amorova strelica može nas pogoditi u bilo kojem trenutku, i to je ono što, u krajnju ruku,…
Saznajte više
Sandro
13. siječnja 2020.
Prije nekoliko mjeseci vodio sam zanimljiv razgovor s jednim kolegom, inače menadžerom iz FMCG branše, odgovornim za zapošljavanje djelatnika u svojoj kompaniji. "Koga tražiš?" - upitao sam ga "Pa radnika."…
Saznajte više
Sandro
30. prosinca 2019.
Adventsko ozračje već je odavno prisutno među nama. Siguran sam da vas je barem djelomično zahvatilo to blagdansko ludilo koje kao da se pojavi preko noći čim se prve lampice…
Saznajte više
Sandro
23. prosinca 2019.
Prije nego uopće "zaronimo" u ovu temu, zamolit ću vas da mi odgovorite na sljedeće pitanje: koji je najveći izazov s kojim se vaši kolege ili zaposlenici trenutno suočavaju? Slobodno…
Saznajte više
Sandro
18. studenoga 2019.
Inovacije i širenje asortimana ključan su proces razvoja gotovo pa bilo koje kompanije. Obično nam ideje za to širenje padnu na pamet nakon uvida nastalih analizom tržišta, konkurencije, ili naših…
Saznajte više
Sandro
29. rujna 2019.
Burnout (ili sindrom "izgaranja") jedna je od najvećih pošasti modernog doba. To je stanje fizičke, psihološke, mentalne i emocionalne iscrpljenosti uzrokovane izloženosti dugotrajnom i pretjeranom stresu. Burnout nije samo floskula,…
Saznajte više
Sandro
24. kolovoza 2019.
"Be yourself - everybody else is already taken" kaže poznata uzrečica Oscara Wildea. Stalno slušamo o tome da trebamo "biti svoji" i autentični u svemu što radimo, međutim je li…
Saznajte više
Sandro
18. srpnja 2019.
Jeste li se ikada zapitali tko su ključni zaposlenici vaše kompanije? Po čemu to znate? Jesu li to voditelji vaših ključnih odjela? Možda specijalisti koji znaju obavljati poslove koje nijedan…
Saznajte više
Sandro
27. lipnja 2019.
Emocije su sastavni dio života svakog čovjeka. Da nema njih, naša svakodnevica zasigurno ne bi bila uzbudljiva i zanimljiva kao što jest. Upravo su emocije odgovorne za svaki dobar osjećaj…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2019.
Njih dnevno uđe na desetke, stotine, ponekad i tisuće. Neki samo razgledavaju, neki odlučno znaju po što su došli, dok je nekima potrebno više informacija da donesu odluku o kupnji.…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2019.
Nedvojbena je činjenica da su se pravila na današnjem tržištu rada itekako promijenila. Prije je poslodavcima bilo dovoljno objaviti oglas za posao, te bi oni dobili broj prijava dovoljno velik…
Saznajte više
Sandro
7. siječnja 2019.
Adventsko vrijeme polako, ali sigurno ostavljamo iza nas, te se lagano oporavljamo od sveprisutnog blagdanskog ludila kojem smo bili svjedoci posljednjih nekoliko tjedana. Ta silna količina hrane koju smo pojeli,…
Saznajte više
Sandro
28. prosinca 2018.
Lagano nam se bliži kraj godine, vrijeme osvrta na događaje i postignuća koja smo ostvarili u proteklih 365 dana. To je ujedno i vrijeme kada razmišljamo i o planovima za…
Saznajte više
Sandro
10. listopada 2018.
Povratna informacija o radnom učinku - termin koji na papiru zvuči vrlo profesionalno i otmjeno, dok u stvarnosti često izaziva "buru" emocija, te je uzrokom nemalog broja konflikata na radnom…
Saznajte više
Sandro
1. listopada 2018.
Scenarij kao pa iz bajke: radite posao kojem ste izuzetno predani i oko kojeg ste zavidno angažirani, Vaša proaktivnost na radnom mjestu može biti izvrstan primjer svim Vašim kolegama, te…
Saznajte više
Sandro
21. rujna 2018.
Coaching - termin koji danas izvire iz gotovo pa svake web-stranice i društvene platforme koja se bavi nekim oblikom osobnog razvoja. S coachevima se susrećemo svakodnevno, bilo uživo ili online…
Saznajte više
Sandro
6. rujna 2018.
Godišnji odmori su završili, te svi lagano krećemo s novom "sezonom" - pred Vama su nadolazeći poslovi koje ste ugovorili, novi izazovi koji Vas čekaju, kao i zanimljivi projekti koje…
Saznajte više
Sandro
21. kolovoza 2018.
Povratak s godišnjeg odmora je uvijek težak. Bez obzira gdje smo bili, što smo radili, ili koliko smo slobodnog vremena imali, prvi radni dan nakon ljetnog uživanja svima nam dođe…
Saznajte više
Sandro
2. kolovoza 2018.
Lagano nam se približava period godišnjih odmora - vrijeme kada se odmaramo od naporne godine, i punimo baterije za nadolazeće poslovne izazove. Međutim, svakome se od nas barem jednom dogodilo…
Saznajte više
Sandro
17. srpnja 2018.
Događaji koji su se u proteklih nekoliko dana dogodili u lijepoj našoj samo su još jedan od pokazatelja koliki potencijali, snaga i mogućnosti leže u svima nama. Bili smo predmet…
Saznajte više
Sandro
10. srpnja 2018.
Zvuči paradoksalno, zar ne? Nekako je općeprihvaćeni stav da visoko inteligentnim ljudima sve ide od ruke - uspješni su u školi, pronalaze dobre poslove, razvijaju se na svom profesionalnom planu,…
Saznajte više
Sandro
4. srpnja 2018.
Mark Twain je jednom davno rekao da je čovjek s novom idejom luđak sve dok ta ideja ne uspije. Sve to zvuči divno i krasno, međutim, nije nam dao odgovor…
Saznajte više
Sandro
26. lipnja 2018.
Svi mi poznamo barem jednu osobu za koju možemo reći da je uistinu stalno zauzeta. Kad se nađete s njom na kavi, pitat će Vas kako ste, ne dižući pogled…
Saznajte više
Sandro
18. lipnja 2018.
Smatrate li se perfekcionistom? Nema ničeg lošeg u tome da želite biti najbolji u onome što radite - osim kada Vas ta želja toliko frustrira da Vam praktički uzrokuje propast.…
Saznajte više
Sandro
13. lipnja 2018.
Svi u teoriji znamo koliko je aktivno slušanje važno u svakodnevnoj komunikaciji. Međutim, samo su rijetki koji u praksi kvalitetno posvećuju vrijeme svojim sugovornicima, kako bi u potpunosti razumjeli ono…
Saznajte više
Sandro
1. lipnja 2018.
Objavili ste oglas za posao, prikupili sve prijave, odradili početnu selekciju kandidata, proveli intervjue s onim najzanimljivijima, ali izgleda da nitko od njih ne odgovara zahtjevima Vašeg radnog mjesta? Ovakav…
Saznajte više
Sandro
30. travnja 2018.
Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja…
Saznajte više
Sandro
19. ožujka 2018.
Svatko je od nas barem jednom u životu imao loš dan na poslu. Štoviše, sigurno Vam je poznat i osjećaj kada Vam jednostavno cijeli tjedan ne ide onako kako ste…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
U našoj se svakodnevici konstantno susrećemo s različitim vođama - od pojedinaca koji upravljaju svojim timovima, do ljudi koji svojim rukovoditeljskim sposobnostima uspješno vode čitave kompanije. Međutim, jesu li ti…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Koliko ste uspješni u Vašoj svakodnevnoj komunikaciji? Često mislimo kako imamo izvrsne vještine govorenja i suradnje s drugima. Međutim, situacija u praksi pokazuje upravo suprotno. Pitate se zbog čega? Koliko…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Što čini ljude uspješnima u poslu? Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da je jedna od najvažnijih komponenti za uspjeh upravo kvalitetno upravljanje konfliktima na radnom mjestu. Konflikti svima nama predstavljaju neugodna…
Saznajte više
Sandro
26. veljače 2018.
Neuroznanost još uvijek nije uspjela dati jednostavno objašnjenje zbog čega su neki pojedinci kreativniji od drugih, te kako uopće kreativnost nastaje. Ona je puno više povezana s desnom, emocionalnom polovicom…
Saznajte više