Pozicioniranje kroz poslovno dopisivanje i komunikaciju

Pozicioniranje kroz poslovno dopisivanje i komunikaciju

Još je 60-ih godina prošlog stoljeća Albert Mehrabian otkrio da se pri interpretaciji tuđih komunikacijskih poruka puno više „oslanjamo“ na geste, facijalne ekspresije i ton glasa našeg sugovornika nego na sam sadržaj riječi – posebice kada pričamo o sadržaju koji je emocionalno nešto nabijeniji. A u poslovnom dopisivanju (te suštinski i u svakom drugom dopisivanju), … Read More

Kako kompanije mogu brinuti o mentalnom zdravlju svojih djelatnika?

Kako kompanije mogu brinuti o mentalnom zdravlju svojih djelatnika?

Nesigurnost uzrokovana novim načinima rada jedan su od glavnih uzroka stresa i neizvjesnosti – a stres i neizvjesnost stvaraju okolinu u kojoj se razmnožavaju anksioznost, ljutnja, potištenost, problemi sa spavanjem i ostale psihološke posljedice. Tih psiholoških posljedica je bilo oduvijek, samo ih je pandemija koronavirusa dodatno „rasplamsala“. Da su se zaposlenici suočili s dosad neviđenim … Read More

Jesmo li spremni prihvatiti nešto što je „dovoljno dobro“?

Jesmo li spremni prihvatiti nešto što je „dovoljno dobro“?

Prije godinu dana čitao sam priču o jednom američkom studentu koji se borio se s depresijom. Naime, jadničak je bio pod pritiskom da treba imati najbolju ocjenu na jednom kolegiju – a taj si je stres realno sam zadao. Naporno je radio da ostvari svoj cilj, i kada se to napokon dogodilo, umjesto da bude … Read More

Hoće li CHRO ili CPO postati obvezna pozicija u tvrtkama?

Hoće li CHRO ili CPO postati obvezna pozicija u tvrtkama?

Točno se sjećam travnja 2020., kada je pandemija koronavirusa bila u punom jeku, kada su ulice gradova bile prazne uslijed prvog lockdowna, te kada su internetske stupce počeli popunjavati sadržaji o kriznom menadžmentu i brizi za zaposlenike. Koliko god je taj period svima nama bio izazovan, toliko mi je de facto bilo drago što se … Read More

Najčešće pogreške koje radimo kada postavljamo ciljeve

Najčešće pogreške koje radimo kada postavljamo ciljeve

Ciljevi igraju veliku ulogu u našem osobnom i profesionalnom uspjehu. Ako malo bolje pogledamo uspješne ljude oko nas, vidjet ćemo da većina njih ima jasno postavljene ciljeve – bilo da se radi o njihovim karijerama, privatnim životima, slobodnom vremenu i sl. Nažalost, često nemamo prilike ciljeve vidjeti u njihovom punom sjaju. To se obično događa … Read More

5 konkretnih savjeta što činiti u teškim vremenima

5 konkretnih savjeta što činiti u teškim vremenima

Kada biste malom djetetu od šest godina trebali objasniti što je to osobni razvoj, što biste mu rekli? Siguran sam da ćete barem kratko zastati nad ovim pitanjem. Osobni razvoj se može definirati kao kontinuirani proces učenja kako bismo postali najbolja verzija sebe – i to kroz postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva. Nažalost, dosta naših … Read More

Kako uspješno odgovoriti na nečiju kritiku?

Kako uspješno odgovoriti na nečiju kritiku?

Kritiku gotovo pa nikad nije lako čuti. Čak ni kada nam je izrečena u najboljoj namjeri, nije baš ugodno biti suočen s vlastitim propustima i onime što smo pogrešno napravili. Često nam se tada javi tračak frustracije ili razočaranja. Nažalost, mnogi se prepuste tim neugodnim emocijama i reagiraju obrambeno, čime ne samo da zatvaraju daljnju … Read More

Mladi i autoritet – kako se (ne) slažu na radnom mjestu?

Mladi i autoritet – kako se (ne) slažu na radnom mjestu?

Poštuju li mladi autoritet na svojim radnim mjestima? Jedno od pitanja koje rijetko koga ostavi ravnodušnim, te gotovo pa uvijek za sobom povuče zanimljivu raspravu. Mnogi će dati negativan odgovor na ovo pitanje. Smatraju da jedino “starije” generacije imaju kvalitetno razvijene radne navike i odnos prema radu, a samim tim i poštovanje prema svojim nadređenima. … Read More

Koliko bismo trebali biti dostupni na mobitel zbog posla?

Koliko bismo trebali biti dostupni na mobitel zbog posla?

Sada već gotovo pa sa stopostotnom sigurnošću možemo reći da se izgubila jasna granica između privatnog i poslovnog. Koncept rada od 8 do 4 za rijetke je kompanije pravilo koje se poštuje bez iznimki. Nažalost, došli smo u vrijeme kada je sasvim normalno odgovarati na mailove nakon radnog vremena, navečer nakon cijelog dana krvavog rada, … Read More

Ekstroverti vs. introverti – tko zapravo pobjeđuje u poslovnom svijetu?

Ekstroverti vs. introverti – tko zapravo pobjeđuje u poslovnom svijetu?

Favoriziranje ekstroverata je trend koji je dugo vremena bio zastupljen u poslovnom svijetu. Za njih se smatralo da su društveno dominantniji i da brže ostvaruju utjecaj nad drugima. Uspješnije prodaju i zaključuju poslovne pregovore, brže napreduju, te su probitačniji. Nakon toga je otkrivena „tajna snaga“ introverata – počeli su se vidjeti brojni benefiti tog njihovog … Read More