Što napraviti kada ne možete pronaći dobrog zaposlenika?

Što napraviti kada ne možete pronaći dobrog zaposlenika?

Objavili ste oglas za posao, prikupili sve prijave, odradili početnu selekciju kandidata, proveli intervjue s onim najzanimljivijima, ali izgleda da nitko od njih ne odgovara zahtjevima Vašeg radnog mjesta? Ovakav scenarij nerijetka je pojava u današnjem poslovanju. Naime, zbog malog broja kandidata koji aktivno traže posao, kao i zbog generalno smanjenog interesa za pretraživanjem objavljenih … Read More

Treba li Vam employer branding?

Treba li Vam employer branding?

Neupitna je činjenica da je u današnje vrijeme gotovo pa svaka organizacija konstantno u potrazi za kvalitetnim zaposlenicima. Naime, nemoguće je ostvariti poslovni rast bez kvalitetnog kadra. Sam proces zapošljavanja donedavno je bio vrlo jednostavan: raspisivanje oglasa za posao na nekom od portala, selekcija kandidata prema njihovim životopisima i stručnim znanjima, te konačni odabir zaposlenika … Read More

Je li vrijeme da napokon date otkaz?

Je li vrijeme da napokon date otkaz?

Svatko je od nas barem jednom u životu imao loš dan na poslu. Štoviše, sigurno Vam je poznat i osjećaj kada Vam jednostavno cijeli tjedan ne ide onako kako ste planirali. Sastanak s vrlo važnim klijentom o kojem ovisi Vaš godišnji plan, priprema prezentacije za izlaganje na međunarodnoj konferenciji, ili negativna povratna informacija koju ste … Read More

Kako biti uistinu nezaboravan lider?

Kako biti uistinu nezaboravan lider?

U našoj se svakodnevici konstantno susrećemo s različitim vođama – od pojedinaca koji upravljaju svojim timovima, do ljudi koji svojim rukovoditeljskim sposobnostima uspješno vode čitave kompanije. Međutim, jesu li ti vođe ujedno i uspješni lideri? Sigurno ćete se složiti da lidera čini puno više od njegovog radnog mjesta ili broja ljudi kojima rukovodi. Tko onda … Read More

7 tajni najuspješnijih komunikatora

7 tajni najuspješnijih komunikatora

Koliko ste uspješni u Vašoj svakodnevnoj komunikaciji? Često mislimo kako imamo izvrsne vještine govorenja i suradnje s drugima. Međutim, situacija u praksi pokazuje upravo suprotno. Pitate se zbog čega? Koliko Vam se samo puta u životu dogodilo da niste uspjeli u potpunosti razumjeti svog sugovornika? Ili ste propustili napraviti važan radni zadatak jer ste podrazumijevali … Read More

5 najčešćih grešaka u upravljanju konfliktom

5 najčešćih grešaka u upravljanju konfliktom

Što čini ljude uspješnima u poslu? Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da je jedna od najvažnijih komponenti za uspjeh upravo kvalitetno upravljanje konfliktima na radnom mjestu. Konflikti svima nama predstavljaju neugodna iskustva, zbog čega ih nastojimo izbjegavati. Svi itekako dobro znamo koliko nam puno energije mogu uzeti, a ukoliko ih ne riješimo, često se događa da … Read More

6 navika najkreativnijih ljudi

6 navika najkreativnijih ljudi

Neuroznanost još uvijek nije uspjela dati jednostavno objašnjenje zbog čega su neki pojedinci kreativniji od drugih, te kako uopće kreativnost nastaje. Ona je puno više povezana s desnom, emocionalnom polovicom mozga, nego s lijevom, koja je zadužena za racionalno i logično razmišljanje. Međutim, istraživanja se slažu oko jedne stvari, a ta je da svatko od … Read More