Profesionalni razvoj

Sanja je naša specijalistica za prodaju. Većinu je svog radnog petnaestostogodišnjeg iskustva stekla upravo na poslovima koji su bili usko vezani uz unapređenje prodaje i odnose s kupcima ili klijentima. Diplomirala je na Fakultetu za turistički menadžment u Opatiji upravo na temu kvalitete usluge. Kao unapređivač prodaje radila je i za neke veće tvrtke, poput Bavaria piva i Atlantic grupe.

Za kvalitetu usluge specijalizirala se za vrijeme rada u Heraklei, agenciji za mystery shopping, prvoj takvoj u Hrvatskoj. U 15 godina koliko je tamo radila sudjelovala je na mnogim projektima i istraživanjima odnosa između kupca i djelatnika. Na mjestu direktorice u sedam godina stekla je bogato iskustvo na području pregovaranja, prodaje, vođenja ljudi, organizacije projekata istraživanja i edukacija.

Spojila je tako praktično iskustvo s terena kroz tisuće izvještaja tajnih kupaca iz gotovo svih djelatnosti s teorijskim znanjima iz psihologije, što je rezultiralo odličnim programima za edukaciju djelatnika primjenjivim u raznim djelatnostima i specifičnim situacijama u prodaji. Dodatno je završila i NLP leadership akademiju kako bi još bolje naučila kako ljudi funkcioniraju te zbog čega dolazi do određenih obrazaca ponašanja i kako ih mijenjati. Kao certificirani coach koristi mnoge metode u kreativnim radionicama za unapređenje kvalitete usluge za mnoge poznate tvrtke.

Pokrenula je i Herakleinu Customer Service Akademiju koja je uspješno odškolovala pet generacija. Čest je govornik na mnogim konferencijama o prodaji u zemlji, ali i na raznim regionalnim konferencijama. Predavačica je i na Akademiji za tajnice i tajničko poslovanje na temu kvalitete usluge. Sanja je često i terenski edukator, što znači da svoje znanje i iskustvo prenosi direktno na djelatnike u stvarnim situacijama kroz praktičan rad.

 

O Sanji

Kao vrstan poznavatelj kvalitete usluge te odnosa između kupaca i djelatnika, svoj rad dalje usmjerava prema onima koji žele svoje poslovanje unaprijediti i osigurati si zadovoljne i lojalne klijente i suradnike. Najdraže joj je raditi s ljudima pozitivnog duha koji su spremni na promjenu. Zaista se može reći da voli apsolutno svaki aspekt svoga posla.

Kao jedan od dugoročnih ciljeva želi se maksimalno usavršiti na profesionalnom planu, te napisati vodič za prodavače - ali drugačiji od dosad viđenih. Hobije kaže da nema, jer svaku sekundu svog slobodnog vremena posvećuje svoje dvoje djece. Omiljena izreka: "Ako uvijek radiš iste stvari uvijek ćeš dobivati isti rezultat."

 

Sanju možete kontaktirati putem: