Registracija i otvaranje profila
Tvrtka Mind Lab d.o.o. (u daljnjem tekstu: Društvo) Vam omogućuje da se registrirate na stranicama www.mindlab.hr (u daljnjem tekstu: stranice) i otvorite svoj profil. Putem svog profila možete vršiti online kupnju, kao i ostvarivati druge pogodnosti.
Za registraciju i otvaranje profila potrebni su sljedeći osobni podaci: Vaše ime i prezime, adresa elektroničke pošte (e-mail), spol, broj telefona, adresa i mjesto prebivališta, datum rođenja i lozinka. Ovi podaci (osim Vaše lozinke) i povijest narudžbi u Vašem profilu, dostupni su djelatnicima Društva te drugim osobama kada je to nužno za ispunjenje svrha obrade. Informacije o trećim osobama koje imaju uvid u Vaše osobne podatke možete dobiti u našoj Izjavi o zaštiti osobnih podataka.
Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj web trgovini, a na koju Vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama Vašeg korisničkog računa, budući da automatski kreirane lozinke nisu lako “pamtljive”.
U slučaju da imate profil na nekoj od društvenih mreža, možete povezati te profile sa svojim profilom na našoj web trgovini, kako biste olakšali i ubrzali postupke prijave. Naša web trgovina nema pristup Vašim profilima i lozinkama na tim društvenim mrežama, niti s pružateljima tih društvenih mreža dijelimo Vaše osobne podatke koji su pohranjeni kod nas.
Vaš profil na našoj web trgovini dostupan je s interneta samo nakon prijave na stranice Društva s točnim prijavnim podacima, tj. e-mailom registracije i lozinkom, ili s nekim od povezanih profila društvenih mreža. Zbog toga Vas molimo da u skladu s dobrom praksom čuvate te podatke i koristite sigurne (složene) lozinke. Preporučamo da prilikom odabira znakova za lozinku svakako kombinirate velika i mala slova te brojeve, te da svakako upotrijebite lozinku od barem šest znakova. Ako ste bez ideja, na web stranici Password generator možete dobiti generiranu lozinku. Lozinku preporučamo periodično promijeniti (barem jednom godišnje).
Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci), na Vaš e-mail bit će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji.
Izrada korisničkog profila nije nužna da biste kupovali proizvode i/ili usluge s naše web trgovine. U tom slučaju potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (ona kojoj imate omogućen pristup), kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.
Odredbe o cijenama proizvoda i usluga
Plaćanje na stranicama vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, i izražene u kunama. U cijeni je uključen PDV, u slučaju da je Društvo u tom trenutku u sustavu PDV-a. Cijena svakog proizvoda ili usluge određena je za svaki proizvod ili uslugu pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces, no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu putem web trgovine, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod ili uslugu koji se od Društva kupuju na drugi način.
Društvo je ovlašteno mijenjati cijene svojih proizvoda i/ili usluga bez prethodne obavijesti, kao što je i ovlašteno bez prethodne obavijesti mijenjati cijene svojih proizvoda i/ili usluga isključivo za web trgovinu. Također, Društvo je ovlašteno bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne, tjedne i/ili mjesečne akcije, akcije za pojedini proizvod i/ili uslugu, grupu proizvoda i/ili usluga i/ili za sve proizvode i usluge. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web trgovinu, što će kupcima biti naznačeno prije same kupovine.
Neovisno od prethodne točke ovih Uvjeta korištenja web trgovine, svi proizvodi i/ili usluge koji su naručeni biti će isporučeni i obavljeni po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.
Izbor proizvoda i usluga u web trgovini
Na vrhu svake stranice na web trgovini nalazi se meni s kategorijama proizvoda i usluga. Izborom neke od kategorija otvorit će se stranica s izlistanim proizvodima i uslugama. S lijeve strane ove stranice nalaze se filteri za filtriranje proizvoda prema različitim karakteristikama. Klikom na “Check” polja uz filter, uključujete ili isključujete traženi filter. Ukoliko ste izlistali grupu proizvoda i usluga koja Vas interesira, dodatne informacije o konkretnom proizvodu i usluzi možete vidjeti klikom na sliku ili naziv proizvoda ili usluge. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada proizvod ili usluga koji Vas interesira, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi pri vrhu svake stranice. U polje možete utipkati šifru ili naziv proizvoda ili usluge.
U slučaju da određeni proizvod ili usluga ima više kategorija i oblika isporuke i konzumacije, prilikom pregleda odabirete način isporuke i konzumacije istih, kao i količinu koju želite kupiti. Klikom na gumb “Kupite” bit ćete obaviješteni da se proizvod ili usluga nalazi u Vašoj košarici. Moguće je više puta dodati isti proizvod i/ili uslugu u košaricu.
Web trgovina prikazuje sve proizvode ili usluge Društva dostupne za kupnju putem web trgovine. U rijetkim situacijama koje nije moguće predvidjeti postoji mogućnost da proizvodi i/ili usluge prikazani na web trgovini nisu nužno dostupni za prodaju. Kako bi Društvo osiguralo dostupnost proizvoda i/ili usluga te njihovu ispravnost, za svaki se proizvod i uslugu vrši dodatna provjera dostupnosti.
U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda i/ili usluga koje želite kupiti. Jednostavnim klikom na ikonicu košarice u gornjem desnom kutu stranice otvara se stranica na kojoj su prikazani svi proizvodi i/ili usluge spremni za kupnju. Vrlo lako možete obrisati proizvode i usluge iz košarice, ili povećati broj željenih proizvoda i/ili usluga u svojoj košarici.
Kupnja u web trgovini
Predmet i komercijalna svrha Ugovora o prodaji je kupovina odabranog proizvoda i/ili usluge putem stranica web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda i/ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu), i to najčešće korespondencijom putem elektroničke pošte i/ili profila na društvenim mrežama, putem internet narudžbe u web trgovini, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem, ili na bilo koji drugi način.
Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Društvo obavještava o novostima, akcijama, pogodnostima i aktivnostima unutar Društva, te da mu šalje reklamne, propagandne, promo i slične materijale Društva. Proizvodi i/ili usluge koje je moguće kupiti i naručiti oglašeni su na stranicama, a uz svaki proizvod i uslugu navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda i usluge, cijeni, načinu konzumacije proizvoda i/ili izvedbi pojedine usluge, vremenski okviri unutar kojih se pojedini proizvod/ili usluga može konzumirati, kao i svi drugi relevantni podaci.
Odabir željenog proizvoda i/ili usluge vrši se spremanjem u “košaricu” klikom na link “Košarica”. Ukoliko izvršite kupnju proizvoda i/ili usluge koji je u međuvremenu prodan ili se prestao biti dijelom palete usluga Društva, tada će Vas Društvo kontaktirati radi dogovora o daljnjem postupanju – povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda i/ili usluge, ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Društvo pribavi od svojih dobavljača. Društvo, osim netom navedene obveze, ne odgovara svojim kupcima u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.
U košarici se nalaze svi proizvodi i/ili usluge koje ste odabrali za kupnju zajedno s cijenom proizvoda, te cijenom dostave i ukupnom cijenom u slučaju da ista postoji. U slučaju da želite nastaviti s kupnjom odabirete link “Kupi”, a sustav web trgovine Vas dalje automatski vodi do stranice “Narudžba” na kojoj je potrebno potvrditi osobne podatke koje ste dali prilikom registracije (u slučaju da je do iste došlo), te potvrditi ili eventualno izmijeniti informacije i odredbe o izdavanju računa i načinu plaćanja. Detalji računa mogu se promijeniti u odnosu na to prima li račun fizička ili pravna osoba.
Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom “Kupi” na stranici “Narudžba”, sustav web trgovine automatski Vas vodi na stranicu “Potvrda narudžbe”. Na njoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju, kao i obavijest o slanju potvrdnog maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda i/ili usluga, te obavijest o e-mail adresi i broju telefona putem kojih možete dobiti sve potrebne informacije. Ako ste odabrali kartično plaćanje, klik na “Kupi” vodi Vas na unos podataka vezanih za plaćanje karticom.
U slučaju da ste se predomislili u vezi kupovine i želite nešto promijeniti, možete se jednostavno vratiti iz košarice u pregled ponude na stranici klikom na gumb “Kupite još nešto”. Povratak u košaricu na dio za plaćanje radi se na isti način – klikom na gumb “Moja košarica” (u dijelu gdje je košarica), ili jednostavnim klikom na ikonu košarice u gornjem desnom uglu stranice.
Kao registrirani kupac web trgovine u košarici ćete vidjeti i polje za unos broj/ime promo koda. U slučaju da imate kod, možete ga unijeti za neku akciju koja je aktivna u trenutku Vaše kupovine. U slučaju da nemate promo kod, isti možete zanemariti.
Odabir načina plaćanja
Stranice Vam omogućuju različite načine plaćanja: plaćanje putem virmana ili opće uplatnice, te plaćanje debitnim karticama.
Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice
Proizvode i/ili usluge naše web trgovine možete platiti putem virmana ili opće uplatnice. U tom slučaju na Vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici naše web trgovine kontaktirat će Vas po potrebi.
Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana ili opće uplatnice, na virmanu ili općoj uplatnici trebate ispuniti sljedeće podatke:
Uplata na žiro-račun Društva ili IBAN Društva: 2360000-1102646263; HR3023600001102646263;
Poziv na broj: 99 – broj ponude;
Primatelj: Mind Lab d.o.o., Sokolgradska ulica 74, 10 000 Zagreb, OIB: 45243336064;
Opis plaćanja: Ponuda broj “broj ponude”;
Po zaprimljenoj uplati šalju Vam se naručeni proizvodi ili pristup za konzumaciju/korištenje istih, a u slučaju naručenih usluga uvjeti isporuke i konzumacije istih.
Plaćanje karticama
Proizvode i/ili usluge naše web trgovine možete platiti karticama Maestro, MasterCard i Visa.
U slučaju kupnje karticom, nakon što potvrdite narudžbu, bit ćete preusmjeren na CorvusPay sistem kartične naplate, na kojoj vršite unos podataka s platne kartice i obavljate plaćanje. Ako je transakcija uspješna, bit ćete vraćeni na našu stranicu s informacijom da je plaćanje uspješno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspjelo, bit ćete vraćeni na našu stranicu s informacijom o neuspjelom plaćanju i moći će ponoviti plaćanje ili izabrati drugi način plaćanja.
Prilikom kreiranja i plaćanja narudžbe za koje je kao način plaćanja odabrano plaćanje karticom, na Vašu ćete e-mail adresu primiti dvije odvojene e-mail poruke. Jedna se odnosi na potvrdu narudžbe, a druga na potvrdu plaćanja, i to nakon što plaćanje uspješno prođe. Potvrda narudžbe je e-mail koji dobijete kada ste na našoj stranici uspješno stavili odabrane artikle u košaricu, popunili podatke, odabrali kartično plaćanje, složili se s uvjetima korištenja, i kliknuli “Potvrdi”. Ovaj e-mail ne znači da je plaćanje uspješno. Potvrda plaćanja je e-mail koji dobijete nakon što na stranici preko CorvusPay-a unesete svoje podatke s kartice i završite plaćanje. Ovaj e-mail je potvrda uspješnog plaćanja.
U slučaju da Vam ne stigne e-mail o potvrdi plaćanja, potrebno je provjeriti je li Vam prošlo kartično plaćanje. U slučaju da naiđete na poteškoće prilikom plaćanja, možete se obratiti društvu na info@mindlab.hr.
Plaćanje na našim stranicama je u potpunosti sigurno. Web trgovina Društva koristi CorvusPay servis za internet naplatu tvrtke Corvus Info d.o.o., napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Prilikom naplate primjenjuju se najmoderniji standardi u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava za plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Povrati
Prije samog sklapanja Ugovora o prodaji, kupac ima mogućnost pregledati Opće odredbe i pravila privatnosti Društva i stranica, kao i uvjete pod kojima može raskinuti Ugovor o kupnji s Društvom, sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19).
U slučaju da je kupac preko web trgovine kupio proizvod Društva, isti ima pravo vratiti sukladno stavku 1. članka 74. i stavku 1. članka 77. Zakona o zaštiti potrošača, u roku od četrnaest (14) dana od dana u kojem stupi u fizički posjed proizvoda koji je kupio.
U slučaju da je kupac preko web trgovine kupio uslugu Društva koja se izvodi uživo i/ili na bilo koji drugi način osim digitalnog (a posebice koristeći web sučelje Društva), od iste se ima pravo odustati sukladno stavcima 1. i 5. članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, u roku od četrnaest (14) dana od dana naručivanja te iste usluge, i to samo i isključivo u slučaju ako se izvedba usluge u trenutku njegovog odustajanja nije počela izvršavati, a taj se početak može točno definirati daljnjom korespondencijom između kupca i Društva.
Iznimno od usluga opisanih u prethodnom odlomku, odnosno za usluge koje se konzumiraju na digitalni način (a posebice koristeći web sučelje Društva), sama isporuka tih usluga počinje teći od onog trenutka u kojem kupac dobije pristup sadržaju navedenih usluga od Društva. Taj trenutak ujedno predstavlja izričit pristanak kupca na konzumaciju tih usluga i njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da time gubi pravo na povrat tih usluga, sukladno stavcima 1. i 13. članka 79. Zakona o zaštiti potrošača, neovisno o tome koju je količinu usluga konzumirao i u kojem vremenskom obimu.
Društvo ne odgovara za nedostatke koji su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu, ili mu nisu mogli ostati nepoznati. Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom mogla lako opaziti i iščitati iz opisa i specifikacije nekog proizvoda i/ili usluge na web trgovini.
Kupac je dužan proizvod i/ili uslugu nakon kupnje i početka procesa konzumacije pregledati ili utvrditi jesu li mu omogućene sve karakteristike i funkcionalnosti proizvoda i/ili usluge kao što to piše u opisu i specifikaciji istih u trenutku njihove kupnje, te o tome obavijestiti Društvo u roku od sedam (7) dana, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Za sva druga pitanja koja nisu izričito definirana ovim Uvjetima korištenja web trgovine primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača.
Jednostrani raskid Ugovora o kupnji
Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora kako je definirano Zakonom o zaštiti potrošača, mora obavijestiti Društvo o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka zakonskog roka. Izjavu je potrebno poslati preporučenom poštom s povratnicom na adresu sjedišta Društva. U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime kupca, adresu kupca, broj telefona i/ili mobitela kupca, te adresu elektroničke pošte kupca.
Ako kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke ako isti postoje, bez odgađanja, a najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana kada Društvo zaprimi odluku kupca o jednostranom raskidu Ugovora, uz poštivanje ranije navedenih Uvjeta korištenja web trgovine vezanih uz povrate proizvoda i nekih oblika usluga Društva.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. U slučaju da se radi o povratu proizvoda, povrat novca Društvo može izvršiti tek nakon što mu proizvod bude vraćen.
Kupac je dužan proizvod poslati preporučenom poštom s povratnicom na adresu sjedišta Društva bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od četrnaest (14) dana od dana kada je Društvu uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora. Izravne troškove povrata robe kupac mora snositi sam.