Klijentova industrija: medicina
Što smo radili za klijenta?
U suradnji s marketinškom agencijom, osmislili smo mini employer branding strategiju s ciljem poboljšanja klijentovog imidža poslodavca i privlačenja kvalificiranijih kandidata. Klijent je već ranije surađivao s marketinškom agencijom, koja je kreirala objave na društvenim mrežama (Facebook i Instagram) koristeći klijentov sadržaj. Uz zadržavanje istog budžeta i broja objava, naš je zadatak bio osmisliti autentične poruke koje će reflektirati vrijednosti klijenta.
Za tu svrhu, Mind Lab je proveo intervjue sa svim djelatnicima klijenta kako bi prikupio informacije o kvalitetama koje klijent nudi kao poslodavac. Na temelju tih informacija, marketinška agencija prilagodila je sadržaj objava kako bi se istakli elementi privlačni ciljanoj skupini kandidata.
Što smo mjerili?
Na mjesečnoj razini pratili smo sljedeće indikatore:
- Indikator A: angažman objava na društvenim mrežama – ukupni broj lajkova i dijeljenja na Facebooku i Instagramu.
- Indikator B: broj posjeta stranici karijera
- Indikator C: broj prijava na oglase za posao
- Indikator D: zadovoljstvo zaposlenim kandidatima – klijent je subjektivno procjenjivao zadovoljstvo zaposlenim kandidatima na skali od 0 („nimalo“) do 10 („u potpunosti“).
Rezultati
Strategija je implementirana tijekom prva dva mjeseca prikazana na grafu, dok smo rezultate nastavili pratiti još šest mjeseci nakon završetka usluge. Nakon implementacije zabilježili smo postupni rast angažmana na društvenim mrežama i posjeta stranici karijera (uz blage oscilacije), dok se broj prijava na oglase za posao povećao nešto kasnije, ali značajno intenzivnije. To pokazuje da je publici bilo potrebno određeno vrijeme kako bi klijenta prepoznali kao poželjnog poslodavca. Na kraju, zadovoljtvo zaposlenim kandidatima također je zabilježilo rast, jer su s vremenom kandidati bolje odgovarali očekivanjima klijenta i njegovoj organizacijskoj kulturi.