Kompetencijski okviri pomažu u poboljšanju procesa zapošljavanja i treninga u organizacijama, što rezultira usklađenošću s poslovnim ciljevima. (Wafae, 2024)
Implementacija kompetencijskog okvira poboljšava odlučivanje menadžera i preciznost procjene zaposlenika. (Wafae, 2024)
Kompetencijski modeli olakšavaju evaluaciju performansi zaposlenika, što dugoročno doprinosi boljem upravljanju talentima. (Sahay, 2021)
Organizacije koje koriste kompetencijske okvire povećavaju angažiranost zaposlenika, jer im je jasnije definirana njihova uloga i očekivanja. (Barenji, 2024)
Kompetencijski okviri smanjuju rizik zapošljavanja neodgovarajućih osoba i poboljšavaju usklađenost radnih uloga s organizacijskom kulturom. (Topcu, 2020)
Kompetencijski okviri također omogućavaju strukturirano praćenje napredovanja zaposlenika, što povećava njihovu profesionalnu razvojnu putanju unutar organizacije. (Cardy,2006)
Kompetencijski okviri mogu biti korisni za definiranje standarda u zdravstvu i poboljšanje kvalitete usluga. (Batt, 2021)
Komparativna analiza pokazuje da kompetencijski okviri donose značajne koristi kako javnom, tako i privatnom sektoru, kroz povećanje učinkovitosti. (Misra, 2018)