Što kažu najnovija istraživanja o motiviranosti i angažiranosti?
Zaposlenici koji su angažirani i motivirani iskazuju veće zadovoljstvo poslom, što pozitivno utječe na njihovu dugoročnu lojalnost prema tvrtki. (Mariza, 2016)
Organizacijska kultura koja potiče motivaciju doprinosi dubljoj povezanosti zaposlenika s njihovim poslom i organizacijom. (Evangeline i Ragavan, 2016)
Percepcija organizacijske podrške poboljšava motivaciju i angažman zaposlenika, što smanjuje fluktuaciju. (Colombat i sur., 2013)
Organizacijska kultura koja motivira zaposlenike potiče njihov angažman i značajno povećava produktivnost. (Evangeline i Ragavan, 2016)
Poduzeća koja ulažu u socijalnu odgovornost ostvaruju veći angažman i motivaciju svojih zaposlenika. (Yfantidou, 2018)
Motivirani i angažirani zaposlenici doprinose većoj produktivnosti, smanjenju fluktuacije i povećanom zadovoljstvu na radnom mjestu. (CIPD, 2023
Organizacije s visokom razinom angažiranosti bilježe veću produktivnost, nižu stopu fluktuacije i veću profitabilnost .(CultureMonkey, 2023)
Angažirani zaposlenici su fokusiraniji, motiviraniji i posvećeniji poslu, što rezultira većom učinkovitošću. (Staffbase, 2023)
Angažiranost zaposlenika može značajno utjecati na uspješnost organizacije, uključujući produktivnost i smanjenje fluktuacije. (Applauz, 2023)
Zaposlenici s visokim stupnjem angažiranosti skloniji su inovacijama i dodatnom angažmanu, čime poboljšavaju ukupnu uspješnost tvrtke. (CultureMonkey, 2023)
Angažirani zaposlenici poboljšavaju zadovoljstvo kupaca, jer njihov entuzijazam dolazi do izražaja u interakcijama s klijentima. (CultureMonkey, 2023)
Visoka angažiranost u radnoj sredini potiče suradnju i dugoročnu lojalnost zaposlenika. (CultureMonkey, 2023)
U konkurentnom poslovnom okruženju, angažiranost zaposlenika važna je za dugoročni rast i uspjeh. (CultureMonkey, 2023)