Unapređenje candidate i employee experience-a – teme radionica
- Definicija i osnovni koncepti candidate i employee experiencea
- Razlika između candidate experiencea i employee experiencea
- Kako iskustvo kandidata utječe na employer branding
- Utjecaj employee experiencea na angažman i produktivnost
- Razvoj sveobuhvatne strategije za upravljanje iskustvom
- Glavni izazovi u kreiranju pozitivnog iskustva za sve zaposlenike
- Kako mjeriti candidate i employee experience kroz KPI-ove
- Proces selekcije i iskustvo kandidata
- Transparentna komunikacija i njena uloga u iskustvu kandidata
- Kako osigurati konzistentnost iskustva kroz faze selekcije
- Razvoj personalizirane strategije za svaki korak u procesu selekcije
- Utjecaj brzine procesa selekcije na zadovoljstvo kandidata
- Uloga automatizacije u poboljšanju candidate experiencea
- Kako evaluirati i prilagođavati candidate experience kroz povratne informacije
- Onboarding kao temelj employee experiencea
- Priprema za prvi dan: kreiranje „Welcome Kit-a“
- Razvoj onboarding programa za različite pozicije
- Uloga timskog upoznavanja i društvenih aktivnosti u onboardingu
- Kako evaluirati uspješnost onboardinga kroz povratne informacije
- Integracija novih zaposlenika u organizacijsku kulturu
- Prilagodba onboardinga za remote i hibridne zaposlenike
- Mjerenje zadovoljstva i angažmana kroz prve mjesece zaposlenja
- Kultura organizacije i iskustvo zaposlenika
- Razvoj podržavajuće kulture kroz otvorenu komunikaciju
- Kako osigurati da kultura podržava raznolikost i inkluziju
- Uloga liderstva u oblikovanju employee experiencea
- Razvijanje povjerenja kroz transparentnost i konzistentne prakse
- Primjena feedback kulture kao sredstva za kontinuirano unaprjeđenje
- Prilagodba kulture rada novim generacijama zaposlenika
- Kako kultura može olakšati ili otežati zadržavanje talenata
- Radno okruženje i uvjeti rada
- Razvoj fleksibilnih radnih modela i njihova uloga u employee experienceu
- Kako oblikovati prostor za suradnju i individualni rad
- Primjena digitalnih alata za personalizaciju radnog iskustva
- Uvođenje „zelenih“ inicijativa u radnom prostoru
- Pružanje opcija za hibridni rad i podršku za remote zaposlenike
- Razvoj programa koji povećavaju udobnost i funkcionalnost prostora
- Analiza povratnih informacija o radnom okruženju
- Upravljanje karijerom i mogućnosti razvoja
- Razvoj karijernih staza za različite profile zaposlenika
- Kako transparentnost o napredovanju povećava zadovoljstvo
- Implementacija edukacijskih i razvojnih platformi
- Programi rotacije unutar organizacije za razvoj različitih vještina
- Individualizirani razvojni planovi prema interesima zaposlenika
- Organizacija radionica i treninga za profesionalni rast
- Uloga mentorstva i coachinga u dugoročnom razvoju zaposlenika
- Mjerenje uspješnosti programa za razvoj karijere
- Priznanje i nagrađivanje
- Personalizirani pristupi nagrađivanju prema preferencijama zaposlenika
- Razvoj programa nematerijalnog priznanja (pohvale, certifikati)
- Kako transparentnost u sustavu nagrađivanja utječe na povjerenje
- Uloga periodičnih priznanja u povećanju motivacije i lojalnosti
- Razvoj sustava nagrada i priznanja prilagođenih za timski rad
- Razlike u nagrađivanju prema generacijskim preferencijama
- Sustavi povratne informacije i kontinuirano poboljšanje
- Uloga redovnih razgovora o razvoju u employee experienceu
- Kako poticati otvorenu i konstruktivnu povratnu informaciju
- Korištenje povratne informacije za prilagodbu radnog okruženja
- Učinkovite metode za prikupljanje povratnih informacija (ankete, fokus grupe)
- Implementacija promjena temeljenih na povratnoj informaciji
- Praćenje angažmana zaposlenika kroz periodičke upitnike
- Tehnologija i digitalizacija u upravljanju employee experienceom
- Personalizacija digitalnog iskustva zaposlenika putem HR tehnologija
- Korištenje platformi za praćenje zadovoljstva zaposlenika
- Automatizacija procesa za jednostavniju interakciju zaposlenika s HR-om
- Analiza podataka za donošenje odluka o employee experienceu
- Primjena aplikacija za podršku zdravlju i dobrobiti zaposlenika
- Razvoj digitalnog onboarding iskustva za nove zaposlenike
- Izazovi i prilike za employee engagement
- Kako povećati angažman u hibridnim i udaljenim timovima
- Razvijanje programa za prepoznavanje i nagrađivanje angažmana
- Uloga lidera i menadžera u održavanju visokog angažmana
- Korištenje psiholoških teorija motivacije za povećanje angažmana
- Strategije za prevenciju „burnouta“ kroz angažman
- Mjerenje angažmana zaposlenika kroz različite alate i metrike
- Primjena gamifikacije za povećanje angažmana na radnom mjestu
- Zdravlje i dobrobit zaposlenika kao izvor dobrog employee experiencea
- Razvoj programa mentalnog zdravlja i podrške za zaposlenike
- Uvođenje wellness inicijativa i edukacija o zdravom životu
- Kako fleksibilnost radnog vremena doprinosi zdravlju zaposlenika
- Pristupi za smanjenje stresa u radnom okruženju
- Praćenje i mjerenje rezultata programa za dobrobit zaposlenika
- Edukacija menadžera o važnosti dobrobiti zaposlenika
- Razvoj strategije za dugoročno unapređenje employee experiencea
- Postavljanje dugoročnih ciljeva za poboljšanje iskustva zaposlenika
- Integracija employee experiencea u strateške HR inicijative
- Analiza povratnih informacija za kontinuirano unaprjeđenje
- Praćenje trendova na tržištu za prilagodbu employee experiencea
- Uloga leadershipa u usmjeravanju strategije employee experiencea
- Benchmarking s drugim tvrtkama za stalno poboljšanje

