Organizacije koje provode strategije za zadržavanje zaposlenika bilježe povećanje profitabilnosti jer ovi programi pridonose većoj organizacijskoj lojalnosti i angažiranosti zaposlenika. (Pemberton-Jones, 2015)
Studije pokazuju da su programi zadržavanja nužni za održavanje konkurentske prednosti jer organizacija zadržava kvalificirane talente i smanjuje troškove fluktuacije. (Iqbal i Akhtar, 2017)
Prema istraživanju Gallupa, organizacije s visokom angažiranošću zaposlenika bilježe 41% nižu stopu odsutnosti, 24% manju fluktuaciju u industrijama s visokim fluktuacijama i 59% manju fluktuaciju u industrijama s niskom fluktuacijom (CIPD, 2023).
Studija Society for Human Resource Management (SHRM) pokazuje da 68% menadžera smatra da su programi zadržavanja neizostavni za uspjeh organizacije (CIPD, 2023).
Ulaganje u razvoj karijere i mogućnosti napredovanja povećava zadovoljstvo zaposlenika, što vodi do veće produktivnosti i lojalnosti (FolksHR, 2023).
Ovi podaci sugeriraju da učinkoviti programi zadržavanja ne samo da smanjuju troškove povezane s fluktuacijom, već i poboljšavaju učinkovitost i stabilnost radne snage (FolksHR, 2023).