EQ stilovi

EQ stilovi

Na sljedeća pitanja odgovorite intuitivno i spontano - nema točnih ili netočnih odgovora ☺️

1 / 20

1. Teško mi je ostati smiren/a kada klijent postane emocionalno zahtjevan.

2 / 20

2. U prodaji često više reagiram nego što razmišljam unaprijed.

3 / 20

3. U prodajnim razgovorima više me vodi osjećaj nego plan.

4 / 20

4. Pokušavam uskladiti ritam razgovora s emocionalnim tonom druge strane.

5 / 20

5. Lakše mi je raditi s kupcima koji su emocionalno otvoreni.

6 / 20

6. Sklon/a sam završavati razgovore impulzivno kad osjetim da klijent oklijeva.

7 / 20

7. Brzo primijetim kad klijent promijeni ton glasa, čak i suptilno.

8 / 20

8. Brzo reagiram kad osjetim nesigurnost s druge strane, često prebrzo.

9 / 20

9. Redovito analiziram kako sam se emocionalno ponašao/la nakon prodajnog razgovora.

10 / 20

10. Nije mi teško priznati da sam prenaglio/la u komunikaciji.

11 / 20

11. Svjestan/na sam kako moje riječi utječu na emocije druge osobe.

12 / 20

12. Prije nego što nešto kažem, često se pitam kakav će emocionalni dojam to ostaviti.

13 / 20

13. Često mi promakne emocionalna poruka klijenta, osim ako je izrečena vrlo jasno.

14 / 20

14. U komunikaciji s klijentima rijetko mijenjam svoj stil bez obzira na njihovo raspoloženje.

15 / 20

15. Često sam u iskušenju da ubrzam klijenta kada mislim da gubi vrijeme.

16 / 20

16. Znam usporiti komunikaciju kad osjetim emocionalnu barijeru kod klijenta.

17 / 20

17. Ponekad klijentu pripisujem emocije koje zapravo nisu bile prisutne.

18 / 20

18. Imam izražen osjećaj kada je trenutak da pitam za odluku.

19 / 20

19. U razgovoru rijetko pokazujem frustraciju, čak i kad stvari ne idu kako želim.

20 / 20

20. Volim kad razgovor s klijentom ima emotivni ton, čak i ako nije uvijek ugodan.

EU financiranje logo
Projekt "Mindlab" je sufinancirala Europska unija – NextGenerationEU
Skip to content