Koliko dobro delegiraš?
1 / 20
1. Jasno definiram korake potrebne za obavljanje zadataka.
2 / 20
2. Smanjujem vlastito opterećenje raspodjelom poslova.
3 / 20
3. Jasno komuniciram svoja očekivanja kada dodjeljujem zadatke.
4 / 20
4. Povjeravam zadatke osobama koje imaju odgovarajuće vještine.
5 / 20
5. Rijetko pratim kako napreduju povjereni zadaci.
6 / 20
6. Povremeno provjeravam kako napreduje rad na zadacima.
7 / 20
7. Planiram aktivnosti prije nego što započnem s njima.
8 / 20
8. Ne vjerujem da će članovi tima uspješno završiti povjerene zadatke.
9 / 20
9. Organiziram svoje obveze tako da radim učinkovito.
10 / 20
10. Dajem jasne upute prije nego što započne rad na zadatku.
11 / 20
11. Mislim da je brže obaviti zadatak sam/a nego ga povjeriti drugome.
12 / 20
12. Izbjegavam povjeriti važne zadatke jer mislim da neće biti dobro obavljeni.
13 / 20
13. Raspodjelom zadataka smanjujem vlastiti stres.
14 / 20
14. Često zadajem zadatke bez objašnjavanja kako ih treba obaviti.
15 / 20
15. Provjeravam jesu li zadaci završeni na vrijeme.
16 / 20
16. Raspodjela zadataka poboljšava produktivnost tima.
17 / 20
17. Pohvaljujem druge za uspješno obavljen posao.
18 / 20
18. Pružam prilike drugima da se razvijaju kroz rad na zadacima.
19 / 20
19. Pomažem kad netko naiđe na probleme s izvršenjem zadatka.
20 / 20
20. Raspodjela zadataka često stvara više problema nego koristi.
Accessibility Tools