Klijentova industrija: digitalni marketing
Što smo radili za klijenta?
Klijentovim djelatnicima smo tijekom dvije godine pružali kontinuiranu podršku kroz individualni coaching. U ovaj proces bilo je uključeno 12 djelatnika i pet team leadova. Na početku suradnje, svaki djelatnik upoznao je svog coacha i dogovorio ciljeve rada zajedno s vlasnikom tvrtke i coachem. Ciljevi su prilagođeni individualnim potrebama, a definirani su i načini mjerenja postignutih rezultata. Susreti su se održavali tjedno ili dvotjedno, ovisno o potrebama pojedinog djelatnika.
Kad su postigli početne ciljeve, omogućili smo im kontinuiranu podršku za rješavanje tekućih problema ili izazova unutar dogovorenog fonda sati. U ovoj fazi, dinamika susreta smanjila se kako bi se omogućio fleksibilniji pristup. Svaka tri mjeseca, vlasnik tvrtke dobivao je izvještaj o napretku svakog djelatnika, u formatu koji je prethodno usklađen s djelatnikom.
Što smo mjerili?
Na mjesečnoj razini pratili smo dva glavna pokazatelja:
- Zadovoljstvo poslom
- Radna angažiranost
Kratki i pouzdani upitnici korišteni su za mjerenje oba konstrukta, a djelatnici su ih anonimno ispunjavali na mobilnim telefonima krajem svakog mjeseca. Upitnici su dizajnirani tako da ne samo mjere konstrukte, već i povezuju rezultate s podrškom dobivenom od coacha. Rezultati su prvo skalirani, a onda izraženi na skali od 0 do 100. Za obje skupine djelatnika izračunali smo prosječne rezultate za svaki konstrukt.
Rezultati
Rezultati su pokazali rast zadovoljstva poslom i radne angažiranosti za obje skupine. Iako nije zabilježen linearan rast zbog povremenih oscilacija, primjetan je kontinuirani uzlazni trend. Preciznije, može se zaključiti da su i djelatnici i team leadovi izvijestili o značajnom porastu zadovoljstva poslom i radne angažiranosti tijekom razdoblja individualnog coachinga.
Financijska projekcija
Povećanje zadovoljstva poslom nakon coachinga iznosilo je 153,72% za djelatnike i 95,47% za team leadove, dok je povećanje radne angažiranosti iznosilo 131,19% za djelatnike i 83,01% za team leadove.
Kompanija je u dvije godine ostvarila ukupno povećanje prometa od 454.095 €. Prema istraživanjima, povećanje zadovoljstva poslom može povećati profit u grubom prosjeku 3,95%, dok povećanje angažiranosti može donijeti dodatnih 12,63%.
Da nije bilo coachinga i povećanja u ove dvije dimenzije, procjenjuje se da bi povećanje prometa iznosilo 389.513,64 €. Povećanje prometa uz coaching iznosilo je 137,71%, dok bi bez njega po istraživanjima bilo 118,13%. Razlika između ta dva scenarija iznosi 64.581,36 €, s mogućim rasponom razlike od 8.569,30 € do 120.749,23 €, ovisno o varijacijama zadovoljstva i angažiranosti.
Napomena: Svjesni smo da izračun nije u potpunosti precizan jer na mjerene komponente utječe niz vanjskih i unutarnjih faktora. Međutim, uložili smo maksimalan trud kako bismo pružili što pouzdaniju okvirnu sliku i smjernice.