Klijentova industrija: energetika
Što smo radili za klijenta?
Za sedam voditelja u klijentovoj tvrtki organizirali smo akademiju prezentacijskih vještina koja je trajala pet mjeseci. Program akademije bio je usmjeren na usvajanje i uvježbavanje prezentacijskih tehnika, uključujući neverbalno izražavanje, rad na samopouzdanju kao prezentatora, prilagodbu sadržaja publici, kao i korištenje vizualnih i glasovnih elemenata prezentacije. Većina modula bila je fokusirana na uvježbavanje specifičnih segmenata prezentacije uz snimanje kamerom za detaljnu analizu.
Na početku i na kraju programa, svaki polaznik održao je prezentaciju u trajanju od 10 minuta, koju je ocijenila komisija sastavljena od 18 osoba – nadređenih, kolega te Mind Lab konzultanata i vanjskih suradnika. Prezentacije su procjenjivane po glavnim kriterijima, uključujući jasnoću poruke, strukturu, ton, vizualni kontakt, povezanost s publikom i sposobnost odgovaranja na pitanja. Komisija je također ocijenila dva dodatna kriterija vezana uz spremnost na suradnju s prezentatorom i sklonost kupnji proizvoda ili usluge koje prezentator predstavlja.
Što smo mjerili?
Kriteriji ocjenjivanja bili su:
- Kriteriji prezentacije: jasnoća poruke, struktura prezentacije, govorna ekspresivnost i ton, vizualni kontakt, korist vizualnih pomagala, povezanost s publikom, upravljanje vremenom, odgovaranje na pitanja, samopouzdanje i karizma.
- Dodatni kriteriji: procjenjivani pitanjima “Koliko je vjerojatno da biste kupili proizvod ili uslugu koju predavač nudi?” i “Koliko je vjerojatno da biste sklopili poslovnu suradnju s predavačem ili njegovom tvrtkom?”
Ocjene na kriterijima prezentacije bile su na skali od 1 do 5, dok su dodatni kriteriji ocjenjivani skalom od 0 („nimalo“) do 10 („u potpunosti“).
Rezultati
Na kraju akademije, svi polaznici pokazali su napredak u svim mjerama, s posebnim poboljšanjima u govornoj ekspresivnosti, jasnoći poruke i povezanosti s publikom.
Rezultati također pokazuju više ocjene na dodatnim kriterijima, što sugerira da je publika iskazala veću spremnost za kupnju proizvoda ili usluge koje prezentator nudi te za uspostavu poslovne suradnje s njim na temelju njihovih izlaganja.