Što kažu najnovija istraživanja o strategiji zapošljavanja?
![placeholder-default](https://www.mindlab.hr/wp-content/uploads/2024/11/placeholder-default.png)
Uvođenje strategija regrutacije koje kombiniraju istraživanja i praktične metode poboljšava percepciju organizacije među kandidatima, što olakšava zapošljavanje visoko kvalificiranih pojedinaca. (Collins i Taylor, 2000)
Održive strategije regrutacije koje uključuju online metode pružaju dugoročne koristi organizaciji kroz usklađivanje s preferencijama kandidata i povećanje konkurentnosti na tržištu rada. (Tato-Jiménez i Buenadicha-Mateos, 2019)
Organizacije koje koriste e-recruitment poboljšavaju svoju profesionalnu sliku, što privlači kvalificirane kandidate i donosi dugoročne koristi za korporativnu kulturu. (Shafique, 2012)
Strategije koje uključuju atraktivne online formate i funkcionalnosti web stranica za zapošljavanje pozitivno utječu na percepciju kandidata o organizaciji. (Braddy, 2008)
Razvoj strategija za privlačenje talenata pruža prednost organizaciji u odnosu na konkurenciju, čime se povećava vjerodostojnost i privlačnost organizacije na tržištu rada. (Nazari i sur., 2015)
Pristupi regrutaciji koji uključuju realistične prikaze posla povećavaju dugoročno zadržavanje zaposlenika i smanjuju fluktuaciju, jer kandidati dolaze s realnim očekivanjima. (Morse i Popovich, 2009)