
Implementacija 360-stupanjskog feedbacka poboljšava radne performanse, jer zaposlenici dobivaju širu perspektivu o vlastitim vještinama i kompetencijama iz različitih izvora. (Fleenor i Prince, 1997)
360-stupanjski feedback pomaže organizacijama u razvoju liderskih sposobnosti jer omogućava rukovoditeljima da identificiraju svoje snage i slabosti na temelju višestrukih izvora povratnih informacija. (London i Beatty, 1993)
Povećanje povjerenja zaposlenika i učinkovitosti u timovima često je posljedica korištenja 360-stupanjskog feedbacka u organizacijama. (Campion i Campion, 2015)
360-stupanjskom evaluacijom moguće je povećati razinu angažmana zaposlenika, jer im pruža konstruktivne povratne informacije o njihovom učinku. (Fleenor i sur., 2020)
Uvođenje 360-stupanjskog feedbacka može pomoći organizacijama u smanjenju fluktuacije zaposlenika, jer radnici osjećaju da njihovi glasovi i doprinosi imaju utjecaj na njihov profesionalni razvoj. (London i Beatty, 1993)
360-stupanjski feedback omogućava menadžerima da prepoznaju potrebe za razvojem i poboljšaju sposobnosti upravljanja, što doprinosi dugoročnom uspjehu organizacije. (Fleenor i Prince, 1997)
Korištenje 360-stupanjskog feedbacka u procesu evaluacije može poslužiti kao konkurentska prednost, budući da pomaže u preciznijem razumijevanju i poboljšanju upravljačkih kompetencija. (Fleenor i Prince, 1997)
360-stupanjski feedback značajno doprinosi razvoju menadžerskih vještina, jer omogućuje povratne informacije iz više perspektiva koje pomažu liderima da identificiraju područja za osobni i profesionalni rast. (Hazucha i Hezlett, 1993)
Implementacija 360-stupanjskog feedbacka pomaže organizacijama u stvaranju konkurentske prednosti jer omogućuje precizno procjenjivanje i poboljšavanje liderskih sposobnosti. (London i Beatty, 1993)
Korištenje 360-stupanjskog feedbacka u razvoju liderstva povećava motivaciju zaposlenika jer pruža konstruktivne povratne informacije koje utječu na njihovu radnu angažiranost. (Antonioni, 1996)
360-stupanjski feedback pomaže menadžerima u razumijevanju svojih slabosti i snaga na temelju uvida zaposlenika, kolega i nadređenih, čime se poboljšava kohezija timova. (Ghorpade, 2000)