Što kažu najnovija istraživanja o employer brandingu?
Employer branding pomaže u privlačenju i zadržavanju talenata u konkurentnom tržištu rada, povećavajući privlačnost organizacije kao poželjnog poslodavca. (Mosley, 2022)
Razvijanjem snažnog employer branda, kompanije mogu smanjiti troškove zapošljavanja i poboljšati angažiranost zaposlenika. (Mosley, 2022)
Employer branding igra bitnu ulogu u strategijama upravljanja ljudskim resursima, povećavajući lojalnost zaposlenika i smanjujući fluktuaciju. (Figurska i Matuska, 2013)
Uloga employer branda u zapošljavanju uključuje stvaranje percepcije o beneficijama koje zaposlenici mogu očekivati, kao što su profesionalni razvoj i stabilnost. (Wilden, 2007)
Istraživanja pokazuju da employer branding poboljšava financijske rezultate organizacije kroz povećanje učinkovitosti i produktivnosti zaposlenika. (Aldousari, 2017)
Uspješan employer branding utječe na zadržavanje zaposlenika, smanjujući troškove povezane s obukom i regrutacijom novih zaposlenika. (Gilani, 2017)
Povezivanje employer branda s percepcijom stabilnosti i prilika za razvoj privlači i zadržava visoko kvalificirane talente. (Lievens, 2016)
Employer branding pomaže organizacijama u privlačenju visokokvalitetnih kandidata, uključujući i one koji možda nisu aktivno u potrazi za poslom. (Mahoney, 2024)
Snažan employer brand smanjuje troškove zapošljavanja jer privlači kandidate koji su već upoznati s vrijednostima tvrtke, čime se ubrzava selekcijski proces. (Forsey, 2023)
Pozitivan employer brand povećava stopu zadržavanja zaposlenika, jer oni osjećaju veću pripadnost i zadovoljstvo radom u tvrtki. (Jobsoid, 2024)
Jak employer brand može povećati povjerenje kupaca i klijenata jer stvara pozitivnu sliku o kompaniji kao poželjnom poslodavcu i organizaciji s jasnim vrijednostima. (Mahoney, 2024)