Koliki povrat investicije možeš očekivati od employer branding strategije?
Mjerenje ROI-a employer brandinga može se ostvariti praćenjem troška po zapošljavanju, vremena potrebnog za popunjavanje radnih mjesta i produktivnosti kandidata. (Born i Kang, 2015)
Employer branding smanjuje troškove zapošljavanja kroz privlačenje kvalitetnih kandidata, povećavajući ROI kroz smanjenje potrebe za oglašavanjem i selekcijskim procesima. (Figurska i Matuska, 2013)
ROI employer brandinga uključuje smanjenje fluktuacije i povećanje zadržavanja zaposlenika kroz dugoročne strategije brendiranja poslodavca. (Sparrow, 2015)
Tvrtke s jakim employer brandom bilježe povećanu angažiranost zaposlenika, što dovodi do povećanja produktivnosti i smanjenja troškova obuke, što se reflektira u pozitivnom ROI-ju. (Sparrow, 2015)
Strategija employer brandinga povećava ROI kompanije kroz smanjenje troškova i poboljšanje zadovoljstva zaposlenika, omogućavajući bolji dugoročni angažman. (Aldousari, 2017)
Razvoj employer brandinga kao važne strategije za privlačenje talenata rezultira smanjenjem troškova po zaposleniku i bržim procesima zapošljavanja. (Poti, 2008)