Što kažu najnovija istraživanja o candidate i employee experienceu?
Pozitivan doživljaj kandidata tijekom procesa zapošljavanja pridonosi jačanju brenda poslodavca, čime organizacije povećavaju kvalitetu kandidata i smanjuju troškove zapošljavanja. (Miles, 2018)
U tvrtki Bosch istraživanje pokazuje da pozitivan doživljaj zaposlenika povećava angažiranost i smanjuje fluktuaciju, čime se smanjuju operativni troškovi i povećava produktivnost. (Ramachandran, 2020)
Iskustvo kandidata može značajno utjecati na njihovu percepciju organizacije, što direktno doprinosi privlačnosti organizacije kao poslodavca. (Pearson i Murdoch, 2022)
Doživljaj zaposlenika obuhvaća cjelokupnu percepciju njihovih interakcija unutar tvrtke, što dugoročno utječe na angažiranost i produktivnost. (Pearson i Murdoch, 2022)
Uvođenje pozitivnog iskustva za zaposlenike i kandidate doprinosi stvaranju lojalnijih zaposlenika, što se odražava na smanjenje troškova za obuku i povećanu produktivnost. (Allden i Harris, 2013)
Dobro osmišljeno iskustvo kandidata povećava osjećaj pripadnosti i zadovoljstva budućih zaposlenika, što može smanjiti fluktuaciju u prvim godinama rada. (Chakraborty, 2024)